Kwaliteit training
Service en klantvriendelijkheid

Sara van de Schraaf

Leerzame cursus, erg behulpzaam bij het schrijven van je artikel (ook een goede stok achter de deur!). Vergroot het bewustzijn van wat een goede schrijfstijl is en veelgemaakte fouten.
Wat veel...
Wat veel focus op schoolse opdrachten, was fijner geweest om meer aandacht aan elkaars artikelen te kunnen besteden, of in ieder geval dat theorie & opdrachten wat meer in elkaar overliepen: zodat je weet waarom iets goed/fout/beter is. Andere optie: de opdrachten koppelen aan eigen teksten/die van medestudenten.

Rebecca van Rijn

De cursus was leerzaam, de feedback was persoonlijk en goed pasbaar. Je moet er zeker wat tijd in steken, maar je krijgt er ook wat voor terug! De combi van het boek, de colleges en het online... De cursus was leerzaam, de feedback was persoonlijk en goed pasbaar. Je moet er zeker wat tijd in steken, maar je krijgt er ook wat voor terug! De combi van het boek, de colleges en het online materiaal was er veel om van te leren.

Petra ..

Gea is een passievolle docent en weet de dagen mooi te vullen. Ik heb veel geleerd en kan het al toepassen in de praktijk ;) Ik kan de training aanbevelen!

Kyra ..

Een hele leuke training met veel nuttige en interactieve oefeningen. Ook veel tijd om feedback te ontvangen en te geven. Gea legde alle theorie rustig aan ons uit. Bedankt hiervoor!

Femke Beunen

De training was zeer zinvol. Gea heeft mij op een boeiende wijze (online) meegenomen in de wereld van beleid schrijven.
Dag twee was pittig. Tijdens deze dag kwam ik veel zaken tegen die ik...
Dag twee was pittig. Tijdens deze dag kwam ik veel zaken tegen die ik nog niet toepas of ken, waardoor ook de opdrachten lastig waren. De begeleiding was echter top! Gea vraagt regelmatig of het iedereen lukt en hoe men erbij zit. Ook een pauze elk uur, helpt om je aandacht erbij te houden.

Zeker aan te raden om je kennis van de Nederlandse taal in relatie tot beleid schrijven op te frissen.

O. ..

In deze tweedaagse ben ik goed geïnformeerd over de belangrijke kaders voor het compact schrijven van beleidsstukken. Deze tips en trucs helpen mij verder met het schrijven van overtuigend beleid.

Dijk

Ik vond de cursus zeer nuttig! Veel geleerd over de Engelse grammatica en wetenschappelijke taal en vorm voor het schrijven van mijn artikel. De peer-feedback en feedback van de docente hielpen ook... Ik vond de cursus zeer nuttig! Veel geleerd over de Engelse grammatica en wetenschappelijke taal en vorm voor het schrijven van mijn artikel. De peer-feedback en feedback van de docente hielpen ook enorm mee om mijn concept artikel verder te verbeteren. Tijdens de cursussen was veel aandacht voor oefeningen. Alhoewel de oefeningen meestal nuttig waren, was het 'klassikaal' nabespreken wel het meest waardevolle. Echter als er niet veel vragen kwamen uit de groep, werd het nabespreken soms minder uitgebreid gedaan. Heel tevreden met deze cursus en docent!

Pieter Graaff

Marianne nam ons energiek en duidelijk mee door de stof, gaf aansprekende voorbeelden en paste het programma aan de deelnemers aan. Omdat er veel schrijfoefeningen bij zaten, brachten we het meteen... Marianne nam ons energiek en duidelijk mee door de stof, gaf aansprekende voorbeelden en paste het programma aan de deelnemers aan. Omdat er veel schrijfoefeningen bij zaten, brachten we het meteen in de praktijk.

Praktische schrijftraining met veel voorbeelden en tijd voor oefeningen, zodat je de stof direct in de praktijk leert gebruiken. Marianne past de training aan op de groep en zorgt voor veel... Praktische schrijftraining met veel voorbeelden en tijd voor oefeningen, zodat je de stof direct in de praktijk leert gebruiken. Marianne past de training aan op de groep en zorgt voor veel interactie, waardoor de training ook via Teams prettig en overzichtelijk verliep.

Tobias Anoniem

Ik vond het een goede cursusdag waarbij veel aspecten van schrijven die relevant zijn voor mij aan bod kwamen. Voor mijzelf zou wat meer aandacht voor de algehele structuur van stukken waardevol... Ik vond het een goede cursusdag waarbij veel aspecten van schrijven die relevant zijn voor mij aan bod kwamen. Voor mijzelf zou wat meer aandacht voor de algehele structuur van stukken waardevol zijn.