Kwaliteit training
Service en klantvriendelijkheid

Ciska van Beek

Goeie informatieve training met een goede balans tussen informatie en oefeningen. Genoeg ruimte voor eigen vragen. Inclusief een heel handig handboek. Leuke, enthousiasmerende trainer met... Goeie informatieve training met een goede balans tussen informatie en oefeningen. Genoeg ruimte voor eigen vragen. Inclusief een heel handig handboek. Leuke, enthousiasmerende trainer met aanstekelijke liefde voor taal. Extra pluspunt is de goed bereikbare leslocatie en de goed verzorgde lunch.

Ik vond het een prettige training. Er was een fijne afwisseling van theorie en oefeningen. We werden uitgedaagd kritisch op onze eigen stukken te kijken en konden samen werken en van elkaar leren.... Ik vond het een prettige training. Er was een fijne afwisseling van theorie en oefeningen. We werden uitgedaagd kritisch op onze eigen stukken te kijken en konden samen werken en van elkaar leren. Marianne creeërde een goede sfeer. Locatie was goed

Roos van Soomeren

Goede inhoud en ook heel praktisch toepasbaar. Fijne en heldere trainer. Prettig dat het breder inzetbaar is op teksten en niet alleen op beleidsteksten. Locatie en lunch heel goed verzorgd.

Interactieve training met veel schrijfoefeningen. De training volgt een logische structuur en er is voldoende ruimte voor vragen en eigen onderwerpen. Ook als je nog weinig ervaring hebt met beleid... Interactieve training met veel schrijfoefeningen. De training volgt een logische structuur en er is voldoende ruimte voor vragen en eigen onderwerpen. Ook als je nog weinig ervaring hebt met beleid schrijven is de training nuttig. Het geeft je formats en handige schrijftips om te starten met schrijven.

Eleonore van Sprang

Zeer goed. Wat ik erg goed vond was: de nadruk op veel oefenen in de praktijk en de ruime tijd die er was per cursist om te oefenen en feedback te krijgen

Duidelijke uitleg. Fijn om handvaten te krijgen bij het schrijven van een wetenschappelijk artikel. Echter zijn de zoomsessies wel aan de lange kant. Je zou er ook voor kunnen kiezen om de... Duidelijke uitleg. Fijn om handvaten te krijgen bij het schrijven van een wetenschappelijk artikel. Echter zijn de zoomsessies wel aan de lange kant. Je zou er ook voor kunnen kiezen om de zoomsessies 3u te maken en meer opdracht als huiswerk mee tegeven om die te maken van te voren. 4u concentratie via zoom is wel aan de lange kant.

Jansen

Nuttige cursus, veel geleerd. Heel prettig dat je voldoende ruimte had voor vragen die ook uitgebreid werden beantwoord. Goede feedback op de verschillende stadia van het researchpaper. Nuttig om... Nuttige cursus, veel geleerd. Heel prettig dat je voldoende ruimte had voor vragen die ook uitgebreid werden beantwoord. Goede feedback op de verschillende stadia van het researchpaper. Nuttig om ook elkaar feedback te geven.

Danique Heemskerk

Onze trainer Suzanne was ontzettend goed. Ondanks dat het online was wist zij haar enthousiasme voor de Engelse Taal over te brengen wat het volgen van de cursus een stuk makkelijker en leuker... Onze trainer Suzanne was ontzettend goed. Ondanks dat het online was wist zij haar enthousiasme voor de Engelse Taal over te brengen wat het volgen van de cursus een stuk makkelijker en leuker maakte. Haar feedback en tips zijn dingen die ik mee zal nemen bij het schrijven van al mijn artikelen. De weken zijn voorbij gevlogen.

Lubbe

Ik vond het heel fijn dat iedereen echt met zijn eigen artikel bezig was en je daar feedback op kreeg van andere, maar ook van de trainer. Het boekje gaf veel structuur en een houvast voor het... Ik vond het heel fijn dat iedereen echt met zijn eigen artikel bezig was en je daar feedback op kreeg van andere, maar ook van de trainer. Het boekje gaf veel structuur en een houvast voor het schrijven van een artikel. De extra uitleg van David gedurende de training was daar een mooie aanvulling voor. Voor mij was het ook heel fijn dat ik nu echt moest beginnen met schrijven.

Jacques Gooyert Cornel Tuk

Een zeer degelijke, leuke en complete cursus voor iedereen, die reeds wetenschappelijke publicaties schrijft of juist aan het begin van de wetenschappelijke vorming staat. De trainer, David Barick,... Een zeer degelijke, leuke en complete cursus voor iedereen, die reeds wetenschappelijke publicaties schrijft of juist aan het begin van de wetenschappelijke vorming staat. De trainer, David Barick, is zeer ingelezen in de verschillende disciplines en kan de les zeer goed begeleiden. Fijn zijn de online lessen, zodat de mogelijkheid om de cursus volledig te volgen, in een druk schema, toch in te passen zijn. Het samen uitvoeren van de opdrachten tijdens de les, maakt de les leuk en interactief. Veel dank voor de leerzame cursus David Barick!