Kwaliteit training
Service en klantvriendelijkheid

Denise Smit

Ik vond dit een erg fijne cursus. Er was meer dan genoeg aandacht voor iedereen. En de trainer nam ook uitgebreid de tijd om iedereen van nuttige feedback te voorzien. Ik vond de combinatie van... Ik vond dit een erg fijne cursus. Er was meer dan genoeg aandacht voor iedereen. En de trainer nam ook uitgebreid de tijd om iedereen van nuttige feedback te voorzien. Ik vond de combinatie van online en fysieke lessen uiteindelijk best fijn, omdat we zo twee verschillende manieren van presenteren konden behandelen en oefenen.

Patty de Kruijf

Zeer inspirerend. Duidelijk. Trainer gaf duidelijke uitleg. Dit is een goede training om je Nederlands weer bij te spijkeren. Het is een aanrader. Goed te volgen.
Locatie prima!
Het is...
Locatie prima!
Het is jammer dat je verplicht wordt om 30 woorden te gebruiken voor een review

Caroline van Boxtel

We hebben duidelijke uitleg gekregen. de stof is licht gebracht. Leuke manier van les geven houdt men scherp. interactie was heel prettig
Goede opheldering. zal er veel aan hebben.
Zal...
Goede opheldering. zal er veel aan hebben.
Zal het collega's kunnen aanraden
Locatie was super geregeld, goed verzorgd

Gerda Edelman

De training Schrijven voor het web was interessant en gevarieerd. Een goede mix van theorie en praktijk. Het gaf mij houvast en inspiratie voor het schrijven van stukjes voor het intranet.

Kyra Kemps

Leuke training! Goede afwisseling tussen theorie en oefeningen. Ook nuttig om een tekst van een mede-deelneemster te behandelen, dat maakt het de theorie heel concreet en praktijkgericht. Het was al... Leuke training! Goede afwisseling tussen theorie en oefeningen. Ook nuttig om een tekst van een mede-deelneemster te behandelen, dat maakt het de theorie heel concreet en praktijkgericht. Het was al met al heel leerzaam. Dank Miriam!

Linda Tolido

De training commercieel en creatief schrijven was leerzaam en goed opgebouwd. Door de interactie met de trainer en andere cursisten was de stof goed op te nemen en uit te voeren. Ook de oefeningen... De training commercieel en creatief schrijven was leerzaam en goed opgebouwd. Door de interactie met de trainer en andere cursisten was de stof goed op te nemen en uit te voeren. Ook de oefeningen zijn een goede toevoeging op de leerstof.

Demi Horrocks

Leuke training met een fijne balans tussen theorie en oefening. Veel tips voor het schrijven van aansprekende teksten. Ik heb er veel van opgestoken en ga er met enthousiasme mee aan de slag!

Vivian Brooijmans

De training was heel praktisch en ik vond het fijn dat je ruimte kreeg om veel te oefenen. Ook leefde de docent zich goed in ieders persoonlijke situatie op de werkvloer. Wat ik in de training... De training was heel praktisch en ik vond het fijn dat je ruimte kreeg om veel te oefenen. Ook leefde de docent zich goed in ieders persoonlijke situatie op de werkvloer. Wat ik in de training geleerd heb is meteen heel bruikbaar in mijn dagelijks werk.

Jessica Westerhout

De training was erg nuttig. Duidelijke handvaten gekregen om hiermee aan de slag aan. Miriam is een deskundige en ervaren trainer. Ze betrekt elke deelnemer en geeft iedereen voldoende ruimte voor... De training was erg nuttig. Duidelijke handvaten gekregen om hiermee aan de slag aan. Miriam is een deskundige en ervaren trainer. Ze betrekt elke deelnemer en geeft iedereen voldoende ruimte voor interactie.

Fijne cursus van Gea met tips en tricks die veel breder inzetbaar zijn dan alleen bij het schrijven van beleid. Gea is een leuke en goede begeleider en gebruikte veel voorbeelden om de theorie... Fijne cursus van Gea met tips en tricks die veel breder inzetbaar zijn dan alleen bij het schrijven van beleid. Gea is een leuke en goede begeleider en gebruikte veel voorbeelden om de theorie duidelijker te maken. De verzorging van BCN was ook goed, veel keuze bij de lunch.

Ik vond het wel jammer dat het boekje wat we bij de cursus kregen grotendeels dezelfde informatie bevat als wat tijdens de cursusdagen werd besproken. Door klassikale bespreking blijft de stof meer hangen dan door het alleen te lezen, en Gea brengt zeker een extra dimensie aan. Maar ik vind het wel een beetje zonde van het geld zo. Het zou beter zijn als het boekje meer een aanvulling is ipv nagenoeg dezelfde inhoud bevat, alleen uitgebreider.