Kwaliteit training
Service en klantvriendelijkheid

Stella Letschert

Hele prettige, goed begeleide cursus! Het tempo van de twee dagen paste goed bij mijn leerbehoefte. Gea wist een ongedwongen sfeer te creeren met aandacht voor persoonlijke ervaringen. Casuistiek... Hele prettige, goed begeleide cursus! Het tempo van de twee dagen paste goed bij mijn leerbehoefte. Gea wist een ongedwongen sfeer te creeren met aandacht voor persoonlijke ervaringen. Casuistiek beviel mij op dag 1 het beste. Op dag 2 hier en daar wat voorbeelden die wat mij betreft ook iets meer complexiteit zouden mogen bevatten.

Irene Van der Vlist

Hele leuke en duidelijke training. Fijne uitleg, duidelijk materiaal en veel mogelijkheden tot eigen inbreng en persoonlijke focus. Ik heb nieuwe inzichten gekregen en de tools om deze ook toe te... Hele leuke en duidelijke training. Fijne uitleg, duidelijk materiaal en veel mogelijkheden tot eigen inbreng en persoonlijke focus. Ik heb nieuwe inzichten gekregen en de tools om deze ook toe te passen. Zeker een aanrader!

Sasja Beers

Duidelijke uitleg, goeie handvaten geboden om mee aan de slag te gaan. De oefeningen waren goed toegepast en gaven een duidelijke aanvulling op de theorie die verteld werd. Het materiaal sloot goed... Duidelijke uitleg, goeie handvaten geboden om mee aan de slag te gaan. De oefeningen waren goed toegepast en gaven een duidelijke aanvulling op de theorie die verteld werd. Het materiaal sloot goed aan op mijn vragen. Hele goeie cursus, heel erg bedankt.

Scato de Smit

Goed:

Goed:

1) Door verschillende teksten op te sturen kreeg de trainer een goed beeld van jouw niveau en van jouw schrijfstijl. Hierdoor kon zij met gerichte voorbeelden komen die verbetering konden krijgen.
2) Uitgebreid leermateriaal en mogelijkheden om deze toe te passen.

Minder goed:

1) Iets meer persoonlijke benadering door jouw ingestuurde teksten te analyseren wat beter kan.

willemijn brilstra

Marianne is een trainer die weet waar ze het over heeft. was helder, het was interactief, goede balans met pauzes en niet te veel zenden.
Een tip is misschien van te voren al meer contact met...
Een tip is misschien van te voren al meer contact met de deelnemers over hun tekst.

Olivier Bello

Voorbeelden sluiten aan bij de schrijfissues die we gaandeweg tegenkwamen. Marianne kon goed maatwerk doen en specifieke advies geven. De online omgeving werkte ook prima. Informatie voorafgaande... Voorbeelden sluiten aan bij de schrijfissues die we gaandeweg tegenkwamen. Marianne kon goed maatwerk doen en specifieke advies geven. De online omgeving werkte ook prima. Informatie voorafgaande was wel matig

Esther Hendriks

Helder, simpel houden van de regels, ruimte voor vragen. Wat beter kon: ik vond het oefenen fijn. Wat mij betreft hadden er nog wat meer oefeningen in gemogen. Of een stukje tekst typen van 5 zinnen... Helder, simpel houden van de regels, ruimte voor vragen. Wat beter kon: ik vond het oefenen fijn. Wat mij betreft hadden er nog wat meer oefeningen in gemogen. Of een stukje tekst typen van 5 zinnen o.i.d. Al met al zeer tevreden! Hele fijne cursus.

Astrid van Elswijk

Ik ben positief over de training, Nederlands is niet mijn sterkste kant maar het werd heel duidelijk uitgelegd. Vragen over onderwerpen die niet op de planning stonden werden ook uitgelegd. Heel... Ik ben positief over de training, Nederlands is niet mijn sterkste kant maar het werd heel duidelijk uitgelegd. Vragen over onderwerpen die niet op de planning stonden werden ook uitgelegd. Heel tevreden ga ik naar huis.

Irina Kosareva

De training was zeer interessant! Peter heeft een heleboel nuttige tips gegeven. Ik voel me nu confident over de taal. Ik hoop dat ik minder fouten zal maken. Het boek en online materialen waren... De training was zeer interessant! Peter heeft een heleboel nuttige tips gegeven. Ik voel me nu confident over de taal. Ik hoop dat ik minder fouten zal maken. Het boek en online materialen waren nuttig.

Bijman

Erg nuttige cursusdag! Peter legt de 'afspraken' op een makkelijke manier uit en het is prettig om er meteen online mee te oefenen. Ook het boek 'Vraagbaak Nederlands' is erg handig.