Kwaliteit training
Service en klantvriendelijkheid

Jacolyn de Vries

Duidelijk gegeven, erg leerzaam om verder mee aan de slag te gaan. Peter is geduldig. en indien nodig herhaalt hij het nog een keer. Zeer zeker voor herhaling vatbaar. En leerzaam voor andere... Duidelijk gegeven, erg leerzaam om verder mee aan de slag te gaan. Peter is geduldig. en indien nodig herhaalt hij het nog een keer. Zeer zeker voor herhaling vatbaar. En leerzaam voor andere collega`s

Merel van der Sluis- Gramberg

Een leerzame en leuke cursus. De docent hield goed rekening met het niveau van elke cursist door tekst van de cursisten zelf te gebruiken. Hierdoor werd de zelf geschreven tekst beter én werd snel... Een leerzame en leuke cursus. De docent hield goed rekening met het niveau van elke cursist door tekst van de cursisten zelf te gebruiken. Hierdoor werd de zelf geschreven tekst beter én werd snel duidelijk waar verbetering mogelijk was. Ik denk dat een meerdaagse cursus waardevoller is dan de intensieve zomercursus omdat er meer tijd is om eigen teksten te reviseren en revisies van de docent te ontvangen. Ik vond het knap hoe Amal lange online dagen leuk en boeiend wist te houden.

dankloff

Ik ben erg enthousiast en denk dat veel onderzoekers er gebaat bij zijn om deze cursus te volgen. Mijn tip voor toekomstige studenten is om deze cursus te volgen in een (iets) verder stadium van je... Ik ben erg enthousiast en denk dat veel onderzoekers er gebaat bij zijn om deze cursus te volgen. Mijn tip voor toekomstige studenten is om deze cursus te volgen in een (iets) verder stadium van je PhD. Zelf ben ik een aantal maanden geleden begonnen en kon daarom niet altijd materiaal leveren voor peer review. Gelukkig kon David mij voorzien van materiaal. Al met al een leerzame cursus!

Anonymous Anonymous

De cursus is ontzettend fijn gestructureerd ik heb erg veel geleerd. Het is handig om een artikel af te hebben, zodat de cursus optimaal wordt benut. David Barick geeft heel fijn uitleg op een... De cursus is ontzettend fijn gestructureerd ik heb erg veel geleerd. Het is handig om een artikel af te hebben, zodat de cursus optimaal wordt benut. David Barick geeft heel fijn uitleg op een interactieve wijze door middel van opdrachten en voorbeelden. Ik zou deze cursus zeker aanraden om te volgen!

Thao Lam

I did an intensive version with 4 full days of training, which actually covered all aspects of an academic paper. It is a great course for when you're forming a paper but not sure how to improve it... I did an intensive version with 4 full days of training, which actually covered all aspects of an academic paper. It is a great course for when you're forming a paper but not sure how to improve it further. David is an experienced, friendly and dedicated trainer.

Carolien Coolen

Enthousiaste en deskundige trainer, leuke interactieve trainingsdag, effectief timemanagement (het duurde nooit te lang), interessante opdrachten in subgroepjes. Fijn dat de opgedane kennis ook na... Enthousiaste en deskundige trainer, leuke interactieve trainingsdag, effectief timemanagement (het duurde nooit te lang), interessante opdrachten in subgroepjes. Fijn dat de opgedane kennis ook na de training geoefend kan worden met beschikbaar gesteld studiemateriaal. Al met al zeer geslaagd.

Kyra Kemps

Het was super nuttig en leuk! Hele handige informatie, gelijk toepasbaar in de praktijk. Leuk ook om feedback op elkaar te geven. Wellicht kan dit nóg meer verwerkt worden in de training? Maar kan... Het was super nuttig en leuk! Hele handige informatie, gelijk toepasbaar in de praktijk. Leuk ook om feedback op elkaar te geven. Wellicht kan dit nóg meer verwerkt worden in de training? Maar kan me voorstellen dat dat niet mogelijk is.
De locatie is ook super!

Caro Hamacher

Een leerzame dag! De B1 schrijfcursus heeft me verder op weg geholpen in mijn vak. Een aanrader voor iedereen die werkzaam is binnen de communicatie. Linda is een fijne, geduldige cursusleider.

irma puma

De training was overzichtelijk en praktisch. Precies wat ik nodig had. veel handige tips en naslagwerk waar we thuis nog mee aan het werk kunnen. Fijne trainer met veel kennis van zaken...

R. Daniëls

David Barick is a great teacher, with lots of patience and dedication for tutoring. Doing this online was no problem at all, it was interesting, learned a lot, and very good organized.