Kwaliteit training
Service en klantvriendelijkheid

Frieda Schaufeli

De training was heel nuttig en bruikbaar voor mijn werk. Goede oefeningen en fijn tempo. Gea legde duidelijk uit en gaf goede begeleiding. Het enige jammere was dat het deels overlap had met de... De training was heel nuttig en bruikbaar voor mijn werk. Goede oefeningen en fijn tempo. Gea legde duidelijk uit en gaf goede begeleiding. Het enige jammere was dat het deels overlap had met de training Heldere Rapporten Schrijven. Hier heb ik wel een compensatie voor gekregen na afloop.

Sandrien Banens

Ik vond dit een hele goede cursus. Inhoudelijk was het goed, en de vorm ook. De cursus werd afgewisseld met opdrachten, individueel of in groepjes. Ik heb veel geleerd, ben erg positief. Dank!

Renzo Kalk

Eva bracht de cursus op enthousiaste wijze. In geval van een digitale bijeenkomst altijd een uitdaging. Het was een mooie combinatie van theorie en oefenen. Bepakt met nieuwe ideeën over schrijven... Eva bracht de cursus op enthousiaste wijze. In geval van een digitale bijeenkomst altijd een uitdaging. Het was een mooie combinatie van theorie en oefenen. Bepakt met nieuwe ideeën over schrijven in een politiek-bestuurlijke omgeving kan ik weer aan de slag.

Alette Exter

Online training met klein groepje. Dat was prettig. Ook voldoende casussen om mee te werken. Ik kreeg aanvullende inzichten die het mij als schrijftrainer nog makkelijker maken om beleidschrijvers... Online training met klein groepje. Dat was prettig. Ook voldoende casussen om mee te werken. Ik kreeg aanvullende inzichten die het mij als schrijftrainer nog makkelijker maken om beleidschrijvers te helpen.

Jeroen van der Donk

Een hele leuke en zeker leerzame cursus. Door de interactieve opdrachten tussendoor blijft het de gehele dag boeiend. Dit maakt de online training leuk om te volgen. Verbeterpunt is het feit dat ik... Een hele leuke en zeker leerzame cursus. Door de interactieve opdrachten tussendoor blijft het de gehele dag boeiend. Dit maakt de online training leuk om te volgen. Verbeterpunt is het feit dat ik minimaal 30 woorden moet gebruiken om deze ervaring te delen.

Frieda Schaufeli

De trainer gaf heldere uitleg, kwam met nuttige oefeningen en een fijne afwisseling tussen het plenaire deel en groepswerk. Er waren genoeg pauzes om zoom-moeheid te voorkomen. Al met al heb ik erg... De trainer gaf heldere uitleg, kwam met nuttige oefeningen en een fijne afwisseling tussen het plenaire deel en groepswerk. Er waren genoeg pauzes om zoom-moeheid te voorkomen. Al met al heb ik erg veel geleerd!

Krijgh

In korte tijd veel geleerd, veel handvatten meegekregen. Voldoende interactie en tijd om je eigen vraagstukken in beeld te brengen. Ik had behoefte aan een goede structuur en hoe goede memo's te... In korte tijd veel geleerd, veel handvatten meegekregen. Voldoende interactie en tijd om je eigen vraagstukken in beeld te brengen. Ik had behoefte aan een goede structuur en hoe goede memo's te formuleren. Dit is gelukt en ik heb zin om met deze kennis aan de slag te gaan!

Charlotte Cords

Ik heb dit echt als een super leerzame, leuke cursus ervaren. Philip is een ontzettend enthousiaste, geduldige en vriendelijke docent die de tijd neemt om uitleg te geven en aandacht heeft voor... Ik heb dit echt als een super leerzame, leuke cursus ervaren. Philip is een ontzettend enthousiaste, geduldige en vriendelijke docent die de tijd neemt om uitleg te geven en aandacht heeft voor iedereen.

Ik heb in 8 weken tijd echt super veel geleerd en meen het als ik zeg dat ik het jammer vind dat de cursus erop zit!

Esther Veenman

Goede combinatie van luisteren en opdrachten maken. Er werden handige tips gegeven en het was fijn om uitgebreid in te gaan op elk deel van een wetenschappelijk artikel.
Ik vond de sessies wel...
Ik vond de sessies wel lang duren doordat het via zoom werd gegeven, maar ik begrijp dat er nu geen andere opties zijn.

Babette Kuiper

De cursus geeft een hoop handvaten voor het schrijven van een wetenschappelijke tekst. De oefeningen maken je bewust van gebruik van woorden en grammatica. Door actief met teksten van andere bezig... De cursus geeft een hoop handvaten voor het schrijven van een wetenschappelijke tekst. De oefeningen maken je bewust van gebruik van woorden en grammatica. Door actief met teksten van andere bezig te zijn ben je meer bewust van fouten die jezelf ook maakt.