Kwaliteit training
Service en klantvriendelijkheid

M. Hoogland

Een heel leerzame training over beleid schrijven met korte, helder uitleg over verschillende onderdelen en daarna in wisselende groepjes of alleen aan de slag met de toepassing. Hierdoor en door elk... Een heel leerzame training over beleid schrijven met korte, helder uitleg over verschillende onderdelen en daarna in wisselende groepjes of alleen aan de slag met de toepassing. Hierdoor en door elk uur korte pauze was de online training geslaagd.
Wat ik lastig vond om online en in korte tijd een tekst of iongeiwkkeld construct door te nemen op stijl, argumenten, etc.

Maaike van Gameren

Ik vond het vak 'Writing a scientific article' zeer informatief. Ik vond het leuk dat de lessen interactief waren, ondanks allemaal online door COVID-19. Ook vond ik het peer feedback gedeelte goed,... Ik vond het vak 'Writing a scientific article' zeer informatief. Ik vond het leuk dat de lessen interactief waren, ondanks allemaal online door COVID-19. Ook vond ik het peer feedback gedeelte goed, omdat je zo kritische feedback van andere early stage researchers krijgt, maar zelf ook kritisch naar stukken van andere kijkt. Verder vond ik het fijn dat we individuele feedback kregen. Ook werd er ingegaan op onderwerpen waarvan we zelf aangaven deze lastig te vinden. Ik kan zo niks bedenken wat beter zou kunnen.

Nijs

Het was een leerzame training waarin met name ruimte was om te oefenen en te leren door feedback te geven en te krijgen op verschillende aspecten van een presentatie.
In de eerste sessie werd...
In de eerste sessie werd theorie besproken, maar bij de andere sessies lag de nadruk op het zelf geven van presentaties.

Wilma Boer

Het heeft mij veel tips en nieuwe inzichten gegeven. Vond het een fijne en verhelderende training.
Het was een goede mix van theorie en oefeningen doen.
Online ging het ook prima.

Helder, duidelijk en concreet. Goede leiding van de training. Prettige opbouw van de cursus met ruimte om te oefenen afgewisseld met theorie. Training was online, prima alternatief voor een normale... Helder, duidelijk en concreet. Goede leiding van de training. Prettige opbouw van de cursus met ruimte om te oefenen afgewisseld met theorie. Training was online, prima alternatief voor een normale training.

Do Anoniem

Deze online training was een goede mix tussen theorie en praktijk. Gea Wisse, de deskundige trainer, wist een goede en prettige leersfeer te creëren en de feedback van de mededeelnemers was... Deze online training was een goede mix tussen theorie en praktijk. Gea Wisse, de deskundige trainer, wist een goede en prettige leersfeer te creëren en de feedback van de mededeelnemers was waardevol. Het was een leerzame en leuke training.
Tip: lees het boekje dat je van tevoren krijgt toegestuurd goed door, want dat verhoogt het leereffect van de training.

Anoek Van Leeuwen

Erg leuke, leerzame cursus die ondanks de het feit dat alles digitaal was erg interactief gegeven werd. Goede afwisseling van kennis delen, zelf oefenen en elkaars teksten beoordelen. Ook het... Erg leuke, leerzame cursus die ondanks de het feit dat alles digitaal was erg interactief gegeven werd. Goede afwisseling van kennis delen, zelf oefenen en elkaars teksten beoordelen. Ook het beschikbare naslagwerk was erg nuttig.

Jelle van Riezen

Fijne trainer, prettige werkvormen, heel veel relevante onderwerpen en ruimte om zelf aan te geven wat we als groep wel en niet wilden doen. Over redigeren onder tijdsdruk had ik nog wel iets meer... Fijne trainer, prettige werkvormen, heel veel relevante onderwerpen en ruimte om zelf aan te geven wat we als groep wel en niet wilden doen. Over redigeren onder tijdsdruk had ik nog wel iets meer willen leren, maar daar was nu ironisch genoeg weinig tijd meer voor. De training moest noodgedwongen online plaatsvinden, maar dat bleek juist heel prettig te werken en werd heel goed ingevuld!

Bernard Kloostra

Heel mooi concreet antwoord op mijn vraag: Waar begin je met schrijven van een beleidstekst? Gaat goed in op de beleidsfase en levert mooie formats. Interactief, helpend en ook ruimte voor... Heel mooi concreet antwoord op mijn vraag: Waar begin je met schrijven van een beleidstekst? Gaat goed in op de beleidsfase en levert mooie formats. Interactief, helpend en ook ruimte voor inhoudelijke feedback op eigen beleidsstukken.

K Soare

Duidelijke training, veel afwisseling en gebruik van werkvormen in de les. Theoretische kaders worden toegelicht en geeft kennis en bewustwording. Is direkt toepasbaar in praktijk.
Training...
Training was online, maar ging prima. Digitale omgeving is gebruiksvriendelijk.