Kwaliteit training
Service en klantvriendelijkheid

Esmee Staps

Ik vond de interactie heel goed werken. Het was prettig om een break-out room in 2-tallen te gaan om een opdracht samen te doen. Dit mag van mij nog wel vaker voorkomen. Wat ik ook prettig vond was... Ik vond de interactie heel goed werken. Het was prettig om een break-out room in 2-tallen te gaan om een opdracht samen te doen. Dit mag van mij nog wel vaker voorkomen. Wat ik ook prettig vond was de korte pauzes tussendoor, daardoor bleef ik bij de les.

Nathalja van Ommen

Fijn dat er gestart wordt met theoretische info, handvatten zijn goed bruikbaar, voorbeelden van iedereen zijn ook erg handig ter inspiratie. Duidelijke slides en een diverse groep is ook leerzaam.... Fijn dat er gestart wordt met theoretische info, handvatten zijn goed bruikbaar, voorbeelden van iedereen zijn ook erg handig ter inspiratie. Duidelijke slides en een diverse groep is ook leerzaam.

Online is wel intensief, maar ook prettig zelf meetypen.

Y. van der Gun

Ik vond de leeromgeving heel goed en de trainster ook heel duidelijk met leuke concrete voorbeelden. Juist de voorbeeld teksten van mede cursisten waren goed om te zien en zeer leerzaam vanuit... Ik vond de leeromgeving heel goed en de trainster ook heel duidelijk met leuke concrete voorbeelden. Juist de voorbeeld teksten van mede cursisten waren goed om te zien en zeer leerzaam vanuit praktijk.

Marjolein Helder

Leuke fijne training. Veel handvaten gekregen voor het schrijven van betere teksten. Duidelijk en ook online zeer goed te volgen. Miriam wist ons, met veel fijne voorbeelden en goede feedback,... Leuke fijne training. Veel handvaten gekregen voor het schrijven van betere teksten. Duidelijk en ook online zeer goed te volgen. Miriam wist ons, met veel fijne voorbeelden en goede feedback, constant bij de les te houden.

Julia Colombijn

Super leuke cursus! Stof is heel helder uitgelegd en fijn om persoonlijke feedback op je eigen stukken te krijgen. Zo kan je gericht werken aan je mindere punten. Een van de dingen waar deze cursus... Super leuke cursus! Stof is heel helder uitgelegd en fijn om persoonlijke feedback op je eigen stukken te krijgen. Zo kan je gericht werken aan je mindere punten. Een van de dingen waar deze cursus verder inzicht in heeft gegeven is nuances in woordkeuze en werkwoordstijd. Hoewel woorden voor je gevoel erg op elkaar lijken kunnen ze toch een draai aan je tekst geven

Lai

Top cursus! Al snel inzicht in hoe je een artikel moet opbouwen. Tom legt heel goed uit wat wel en niet kan in het Engels. Duidelijk plan en verwachtingen. Ik raad het iedereen aan.

Smeets

Very useful course! Competent teacher and practice materials and exercises that you can immediately put to practice. Really helps to write in a more acacemic style and how to write an academic... Very useful course! Competent teacher and practice materials and exercises that you can immediately put to practice. Really helps to write in a more acacemic style and how to write an academic article.

Shirley Mieko

Super duidelijke uitleg met niet al te veel woorden. De cursus was goed te doen en heel actief! Zo vond ik het fijn gezamenlijk in breakoutrooms opdrachten te maken en leuke voorbeelden te zien.

sam geertsema

Veel informatie. Goede duidelijke tips en handvatten. Fijne trainer; verhelderend en neemt goed de tijd voor uitleg als je het niet begrijpt. Wat ik vroeger niet snapte, begrijp ik nu wel. Dankjewel... Veel informatie. Goede duidelijke tips en handvatten. Fijne trainer; verhelderend en neemt goed de tijd voor uitleg als je het niet begrijpt. Wat ik vroeger niet snapte, begrijp ik nu wel. Dankjewel hiervoor.

Freek de Vos

Goede uitleg en fijne begeleiding als er meer moeite mee is dan verwacht. Peter neemt de tijd voor de onderdelen waar gemerkt wordt dat er moeite mee is. Heel tevreden.