Kwaliteit training
Service en klantvriendelijkheid

Lisette Gerbrands

Helen is een coachende trainer die de stof prettig en helder uitlegt. Ze past de inhoud van de training aan op wensen van cursisten en geeft daarnaast ruimte aan vragen en onderlinge 'discussie'.... Helen is een coachende trainer die de stof prettig en helder uitlegt. Ze past de inhoud van de training aan op wensen van cursisten en geeft daarnaast ruimte aan vragen en onderlinge 'discussie'. Een aanrader!

Sven Schlijper

Dit was een bijzonder fijne cursus. Helen is erg goede docent, met prettige stem. En met humor. Een volle dag al met al waarin opfrissing en nieuwe inzichten hand in hand gingen.

Eigenlijk niets toe te voegen. Aanrader voor iedereen die veel met taal doet!

Arthur van der Kwast

Een laagdrempelige training waarbij de basis uitgelegd wordt van beleid schrijven. De tweede dag breng je het een en ander in de praktijk, leerzaam om alles weer eens op te frissen

Vien Quang Tri Ho

Amal gave me a lot of valuable feedbacks and advices on my writing skills and my assignments. I am now more confident in writing my first published scientific article for my PhD.

P de Blieck

Het was een leuke en leerzame dag met veel oefeningen. Goed te volgen voor een beginnend tekst schrijver. Dat is alles wat ik kwijt wil maar ik moet 30 woorden typen....

Anouk Gathier

Ik vond het een erg leerzame cursus en was erg enthousiast over mijn trainer Amal. Hij wist de stof heel enthousiast en duidelijk over te brengen met veel (leuke) voorbeelden.

Jeffrey Elsperman

Leerzame training die gelijk toepasbaar is in de praktijk. De docent zelf weet goed je aandacht bij de les te houden en dit zou ik een ieder kunnen aanraden. Even weer een opfriscursus voor... Leerzame training die gelijk toepasbaar is in de praktijk. De docent zelf weet goed je aandacht bij de les te houden en dit zou ik een ieder kunnen aanraden. Even weer een opfriscursus voor iedereen die dit goed kan gebruiken.

Boer

Prima training, fijne slides en opbouw, ik had nog wel wat meer willen oefenen met mijn eigen teksten. Er werd wel steeds eigen tekst getoond, maar veel voorbeeldteksten werd er gebruikt. Ik had het... Prima training, fijne slides en opbouw, ik had nog wel wat meer willen oefenen met mijn eigen teksten. Er werd wel steeds eigen tekst getoond, maar veel voorbeeldteksten werd er gebruikt. Ik had het nog waardevoller gevonden als dit iets meer mijn eigen teksten waren geweest.

Petra van Gelsdorp

Het was een goede training, verliep vlot. Veel goede en bruikbare tips.Denk dat het nog effectiever is als dit uit een aantal losse trainingen zou bestaan. Alle informatie in 1 dag is wat veel en... Het was een goede training, verliep vlot. Veel goede en bruikbare tips.Denk dat het nog effectiever is als dit uit een aantal losse trainingen zou bestaan. Alle informatie in 1 dag is wat veel en als we dat verspreiden over meerdere momenten kan je dit meteen toepassen in de praktijk.

Ilse Dronkert

Leuke training, was iets praktischer dan de vorige training (basistraining begrijpelijk schrijven). Dat vond ik erg prettig. Heb het gevoel dat ik weer een stapje heb gezet in de goede richting.... Leuke training, was iets praktischer dan de vorige training (basistraining begrijpelijk schrijven). Dat vond ik erg prettig. Heb het gevoel dat ik weer een stapje heb gezet in de goede richting. Niveau van de groep was redelijk hetzelfde, waardoor we ook veel van elkaars teksten konden leren.