Kwaliteit training
Service en klantvriendelijkheid

Sofia Ramautar

Ik vond de training heel erg verhelderend.
Ik vond de training heel erg verhelderend.
Een speciale bedankt aan Peter. De werksfeer was super fijn en het ging een beetje van zelf wat een fijne manier is om te leren. Ik heb niet echt iets wat ik beter vind kunnen, ondanks deze corona tijd en het gebruiken van zoom was alles goed en top geregeld.

S. Vollaard

De training was erg leerzaam en leuk om te doen. Peter is een hele goede docent die uitstekend kan uitleggen. Ik heb veel nieuwe dingen geleerd die ik direct kan toepassen. Ik ben ook erg blij met... De training was erg leerzaam en leuk om te doen. Peter is een hele goede docent die uitstekend kan uitleggen. Ik heb veel nieuwe dingen geleerd die ik direct kan toepassen. Ik ben ook erg blij met de naslagwerken die bij de training horen.
Kortom: een aanrader om via deze training je kennis van de Nederlandse taal bij te spijkeren.

An Anoniem

Heel nuttig en ook nog leuk! In 1 dag de basisregels geleerd. Digitale training is misschien wel handiger dan een training op locatie. Ik heb alles geleerd wat ik wilde leren.

Réka Makkai

Het was een informatieve, leerzame training, dank. Ik had twijfels over de online omgeving, maar technisch was de training perfect in orde, de groep was lekker compact en hebben wij goede... Het was een informatieve, leerzame training, dank. Ik had twijfels over de online omgeving, maar technisch was de training perfect in orde, de groep was lekker compact en hebben wij goede vorderingen gemaakt. Ben erg tevreden.

Inger Baks-Zweijtzer

Gea is een enthousiaste dame met veel kennis. De cursus wordt actief gegeven. Genoeg ruimte voor vragen en oefenen. Leuke en leerzame cursus. De cursus wordt op een fijne locatie gegeven en er is... Gea is een enthousiaste dame met veel kennis. De cursus wordt actief gegeven. Genoeg ruimte voor vragen en oefenen. Leuke en leerzame cursus. De cursus wordt op een fijne locatie gegeven en er is een lekkere lunch.

S. Karim

Leuke, enthousiaste trainer. Erg professioneel. Goede samenhang tussen theorie en praktijk. De locatie was goed bereikbaar. Zowel met de auto als met het openbaar vervoer. Heerlijke lunch. Zeker... Leuke, enthousiaste trainer. Erg professioneel. Goede samenhang tussen theorie en praktijk. De locatie was goed bereikbaar. Zowel met de auto als met het openbaar vervoer. Heerlijke lunch. Zeker een aanrader!

Jan-Dick den Das

Erg goede training, Gea Wisse leidt je op een prettige manier door de stof heen. Een training die erg op de praktijk is gericht. Fijne locatie, goed bereikbaar net auto en openbaar vervoer en goede... Erg goede training, Gea Wisse leidt je op een prettige manier door de stof heen. Een training die erg op de praktijk is gericht. Fijne locatie, goed bereikbaar net auto en openbaar vervoer en goede lunch.

Cees Steur

Trainer Gea heeft veel knowhow en weet de lesstof op een leuke en inspirerende manier over te brengen. Een goede cursus die je laat stil staan bij notitie-/tekstopbouw, argumentaties en meekrijgen... Trainer Gea heeft veel knowhow en weet de lesstof op een leuke en inspirerende manier over te brengen. Een goede cursus die je laat stil staan bij notitie-/tekstopbouw, argumentaties en meekrijgen van stakeholders. Ik neem veel praktische tips mee in mijn bagage!

Carin Maas

Goede balans theorie en oefening. En veel mooie voorbeelden! De uitleg van Gea helpt enorm om direct in de praktijk aan de slag te gaan. Niet alleen voor mezelf en mijn eigen teksten, maar ook voor... Goede balans theorie en oefening. En veel mooie voorbeelden! De uitleg van Gea helpt enorm om direct in de praktijk aan de slag te gaan. Niet alleen voor mezelf en mijn eigen teksten, maar ook voor het lezen van teksten van anderen.

Zoë Wesstein

Het was een goede en duidelijke training. Tijdens de training hebben we veel concrete tips en tricks gehad voor het schrijven van creatief en commerciële teksten. Tijdens de training hebben we veel... Het was een goede en duidelijke training. Tijdens de training hebben we veel concrete tips en tricks gehad voor het schrijven van creatief en commerciële teksten. Tijdens de training hebben we veel terug gekoppeld naar de eigen teksten. Persoonlijk vindt ik dat je hier veel van leert.

Eigenlijk is de tijd die je hebt te kort, omdat er zoveel informatie is die gegeven kan worden. Wellicht is het handig om een deel twee van de training op te stellen. Zodat je aan de slag kan met het eerste deel en hier verder op in kan gaan in het tweede deel van de training op een andere dag.