Kwaliteit training
Service en klantvriendelijkheid

Michael Aponno

Goede uitleg, rustig en duidelijk.
Goede uitleg, rustig en duidelijk.
Een dag voor dit onderwerp is eigenlijk te kort. Maar heel wat tips&tricks meegekregen waar ik zeker wat aan heb. De locatie was erg fijn, makkelijk te bereiken met het OV.

anoniem

De trainer was competent en uit de cursus heb ik verschillende tips gehaald voor het schrijven van commerciële teksten. De cursus had wel iets dieper mogen ingaan op de behoeften van de deelnemers... De trainer was competent en uit de cursus heb ik verschillende tips gehaald voor het schrijven van commerciële teksten. De cursus had wel iets dieper mogen ingaan op de behoeften van de deelnemers die van tevoren op de vragenlijst ingevuld moesten worden. Dat was waarschijnlijk beter gelukt met de helft van het aantal deelnemers. Ik had het verder fijn gevonden om met teksten van andere deelnemers te werken, om te zien hoe anderen schrijven, wat anderen kunnen verbeteren en daar ook voor mezelf inspiratie uit te halen. De pauzes in de cursus waren prettig, maar zo viel er ook heel wat tijd weg die 'nuttiger' besteed had kunnen worden.

M. Kölker

Een goed verzorgde training met een enthousiaste trainer die weet waar ze het over heeft. Ik neem de creatieve oefeningen om los te komen van de tekst zeker mee.

Ik heb wel het idee dat...

Ik heb wel het idee dat de dag te kort is voor de twee elementen van de training (creatief en commercieel). Hierdoor heb ik het gevoel dat de dag/training nog niet af is. Ik had graag nog meer met CTA en invalshoeken gewerkt.

Joanne van Gurp

Er zat een hoop vaart in de training en het was d.m.v. allerlei opdrachten interactief. Ik kon het goed volgen en het sloot aan bij mijn verwachtingen. Ik vond de online leeromgeving duidelijk en... Er zat een hoop vaart in de training en het was d.m.v. allerlei opdrachten interactief. Ik kon het goed volgen en het sloot aan bij mijn verwachtingen. Ik vond de online leeromgeving duidelijk en makkelijk om mee te werken. Wel was het opslaan in de leeromgeving soms een beetje vaag, ik zelf gewoon alles bijgehouden in een word document. Docent vond ik goed, bekwaam en vriendelijk. Wel had ik iets meer verwacht van de feedback op mijn vooraf ingestuurde teksten. Wellicht was het daar te druk voor.

claudia messemaker

Goede oefeningen en daarna uitleg over de oefening. Kennis van zaken was ook zeer goed. Zeer verzorgde locatie/dag, ook eet-en drank voorzieningen. Netjes en schoon. Niveau was haalbaar. Af en toe... Goede oefeningen en daarna uitleg over de oefening. Kennis van zaken was ook zeer goed. Zeer verzorgde locatie/dag, ook eet-en drank voorzieningen. Netjes en schoon. Niveau was haalbaar. Af en toe begreep ik de oefeningen niet helemaal maar dat is wellicht door de geringe ervaring in schrijven, gevoel dat dat na vandaag een stuk beter is.

anonymous

Ik vind David Barick een goede trainer maar had gehoopt op (nog) meer aandacht voor eigen stukken tekst. Nu was dat vaak aan het eind van de bijeenkomsten in de tijd die nog over was. Het kijken... Ik vind David Barick een goede trainer maar had gehoopt op (nog) meer aandacht voor eigen stukken tekst. Nu was dat vaak aan het eind van de bijeenkomsten in de tijd die nog over was. Het kijken naar voorbeeld artikelen die wij niet zelf geschreven hebben vind ik minder zinvol. Ik vond de lange bijenkomsten vrij 'droog' door de vele aandacht voor theorie.

Lely

Goed opgezet!
Goed opgezet!
Veel geleerd over de Engelse zinsopbouw en mn ook welke tijden (tenses) te gebruiken in de verschillende hoofdstukken van artikelen. David is een natural teacher: zeer rustig, ontspannen en weet goed de aandacht van de groep te "grijpen". "Huiswerk" is wel veel qua schrijven, mn naast gewone werk. Maar misschien ook wel goed. Want dan zijn er tenminste geen excuses meer;-)

Marleen Nuijten

Ik ben zeer te spreken over deze training. Ik ben er open ingegaan, want ik had nog niet echt zicht op wat ik precies wilde leren. Dankzij deze training heb ik beter zich op persoonlijke... Ik ben zeer te spreken over deze training. Ik ben er open ingegaan, want ik had nog niet echt zicht op wat ik precies wilde leren. Dankzij deze training heb ik beter zich op persoonlijke aandachtspunten. Het helpt ontzettend dat je met elkaar teksten bespreekt en ook jouw eigen tekst. Daarnaast schept Ellis aan het begin duidelijk verwachtingen over wat ze wel en ook juist niet gaat behandelen tijdens de cursus. Ook geeft ze goede tips voor boeken waarvan ik direct al dacht "hé dat kan ik voor ... goed gebruiken!". Ellis weet de aandacht goed vast te houden, betrekt iedereen actief en zet je aan het denken, en zet humor goed in. Af en toe verwijst ze naar praktijkvoorbeelden uit haar eigen werk, waardoor je een beter beeld krijgt van zowel haarzelf en ook beter begrijpt welk punt ze wil maken. De informatiedichtheid van de training is hoog!
Als ik één tip zou mogen geven, dan zou het zijn dat Ellis hier en daar net iets meer aan zou mogen haken op het antwoord dat mensen geven op haar vragen. Verder deed ze het absoluut goed!

Ruth van Arendonk

De training was een goede combinatie van theorie en praktische opdrachten. Het was fijn dat je aan de hand van eigen teksten meteen de theorie kon toepassen. De trainer nam rustig de tijd om alles... De training was een goede combinatie van theorie en praktische opdrachten. Het was fijn dat je aan de hand van eigen teksten meteen de theorie kon toepassen. De trainer nam rustig de tijd om alles uit te leggen en ook (stukken van) eigen teksten te bespreken.

Lisette Bijker

Ontzettende nuttige cursus waarin je echt beter leert schrijven. Ook heel erg nuttig wanneer je al meerdere artikelen hebt gepubliceerd, want de informatie is erg praktisch ingestoken en je teksten... Ontzettende nuttige cursus waarin je echt beter leert schrijven. Ook heel erg nuttig wanneer je al meerdere artikelen hebt gepubliceerd, want de informatie is erg praktisch ingestoken en je teksten worden er een stuk leesbaarder van. Aan te raden wanneer je ook echt iets schrijft want het is wel een tijdsinvestering.