Kwaliteit training
Service en klantvriendelijkheid

Rita van der Schriek-Hermans

Ik vond het een zeer leerzame en interactieve cursus. De docent maakt op een speelse manier de materie toegankelijk. Een echte aanrader voor mensen die hun Nederlands wil opfrissen of de nieuwe... Ik vond het een zeer leerzame en interactieve cursus. De docent maakt op een speelse manier de materie toegankelijk. Een echte aanrader voor mensen die hun Nederlands wil opfrissen of de nieuwe spelling eigen willen maken.

Frederique Roskam

Ik heb super veel geleerd. Heel fijn om deze cursus gedaan te hebben. Peter Legde alles goed uit en ik begreep alles snel en daardoor kan ik dit makkelijk meenemen in het dagelijks leven.

Bouchra Azzaoui

Zeer leerzaam! Regels die ik in mijn werk en uiteraard in mijn dagelijks leven kan toepassen.
Peter neemt de tijd, legt goed uit en geeft handvaten mee! Voor een opfriscursus is het perfect.

Veenendaal

Juiste punten en informatie en een super sfeer. Peter weet hoe hij de aandacht moet krijgen en ook hoe hij ervoor kan zorgen dat het geen saaie boel wordt!een pluim voor jullie!

Marlies Rekkers

Fijne en inspirerende training. Je leert niet alleen beter Engels schrijven qua grammatica, maar ook veel over tekstopbouw en tekstconstructie. Trainer gaf goed les, met soms mooie visuele... Fijne en inspirerende training. Je leert niet alleen beter Engels schrijven qua grammatica, maar ook veel over tekstopbouw en tekstconstructie. Trainer gaf goed les, met soms mooie visuele ondersteuning of aansprekende voorbeelden. Huiswerk was wel veel en werd (te) snel medegedeeld aan het einde van een sessie, zodat ik in het eerste deel van de training een aantal keer niet goed paraat had wat de opdrachten waren en hoe die moesten worden ingeleverd.Ik heb veel geleerd van het elkaar als deelnemers feedback geven.
Ik zou deze cursus zeker aanbevelen, maar alleen in het geval als je al een artikel klaar hebt, wat als werkmateriaal kan dienen.

Vermunt

Ik vroeg me altijd af hoe ik mijn Engelse schrijfstijl kon verbeteren. Mijn schrijfstijl was vrij wollig en 'Nederlands', vergeleken met de stijl in de meeste wetenschappelijke artikelen, maar ik... Ik vroeg me altijd af hoe ik mijn Engelse schrijfstijl kon verbeteren. Mijn schrijfstijl was vrij wollig en 'Nederlands', vergeleken met de stijl in de meeste wetenschappelijke artikelen, maar ik wist niet wat ik daaraan kon doen. In deze cursus leer je hoe je je zinsopbouw kunt verbeteren en hoe je de samenhang tussen je zinnen en paragrafen kunt vergroten. Dezelfde informatie komt daardoor veel professioneler over. Door middel van de vele feedbackmomenten leer je kritisch te kijken naar je eigen en andermans teksten. David legde op een rustige, heldere, en vermakelijke manier uit. Door de kleine groep was de interactie groot. Als je je artikel nog niet helemaal af hebt, kun je de hele week bezig zijn met datgene wat je bij de volgende les in moet leveren. Voor iedereen die zijn/haar artikel zo goed als af heeft, kan ik deze cursus zeer aanbevelen.

Het was zeer interessant. Veel handvatten en praktische opdrachten gekregen, waardoor je direct wat aan het geleerde hebt en kan toepassen. Ik ga zeker wat hebben aan de training in mijn werk.

Rita van der Schriek-Hermans

De cursus is ideaal voor beginnende maar ook senior beleidsmedewerkers of iedereen die met beleidsteksten schrijft. De twee dagen waren nuttig en informatief en onze docente Miriam Kerver gaf op een... De cursus is ideaal voor beginnende maar ook senior beleidsmedewerkers of iedereen die met beleidsteksten schrijft. De twee dagen waren nuttig en informatief en onze docente Miriam Kerver gaf op een hele leuke manier les.

Michael Hoppe

Wat interessant en goed om te doen! Want wat is nou belangrijker dan een goede en pakkende tekst te schrijven. Hoe heeft Mirjam dat gedaan? Door met goede voorbeelden en casussen te komen, de... Wat interessant en goed om te doen! Want wat is nou belangrijker dan een goede en pakkende tekst te schrijven. Hoe heeft Mirjam dat gedaan? Door met goede voorbeelden en casussen te komen, de deelnemers zelf te laten werken aan opdrachten en door het geven van informatie. Ik vond het een leerzame twee dagen, waarbij ik meteen erken dat dit de nodige oefening en tijd gaat kosten.

Judith Veldman

Zeer duidelijke uitleg, goede voorbeelden (eye openers), erg interactief en veel zelf oefenen, wat maakt dat je de stof ook in echt in de vingers krijgt. Goede en interessante oefeningen.
Erg...
Erg verhelderend en toepasbaar in mijn werk kortom: ik heb zeer veel opgestoken van de cursus 'Beleid schrijven met impact.'