Kwaliteit training
Service en klantvriendelijkheid

Anonymous

We hadden een erg prettige docent, hij kende je sterke/zwakke punten en betrok iedereen op een fijne manier bij de les. De cursus was goed van opbouw, er was echter relatief veel tijd voor de... We hadden een erg prettige docent, hij kende je sterke/zwakke punten en betrok iedereen op een fijne manier bij de les. De cursus was goed van opbouw, er was echter relatief veel tijd voor de introductie ten opzichte van de methode en discussie. De final tutorial was erg goed, de docent nam echt de tijd voor ons. Ik heb erg veel gehad aan zijn feedback.

Jos Klink

Uitstekende getalenteerde docent: luistert goed, geeft goede uitleg. Weet ook voldoende aandacht te geven aan de individuele cursisten. Een aanrader deze cursus. Kleine tip: hoeveelheid huiswerk is... Uitstekende getalenteerde docent: luistert goed, geeft goede uitleg. Weet ook voldoende aandacht te geven aan de individuele cursisten. Een aanrader deze cursus. Kleine tip: hoeveelheid huiswerk is fors en soms teveel om allemaal af te ronden.

Erg goed en uitgebreid onderwijs, veel onderwerpen (incl. veel grammatica) kwamen aan bod. Alle documentatie levert een zeer goed naslagwerk op. Feedback door de docent op de ingeleverde stukken was... Erg goed en uitgebreid onderwijs, veel onderwerpen (incl. veel grammatica) kwamen aan bod. Alle documentatie levert een zeer goed naslagwerk op. Feedback door de docent op de ingeleverde stukken was uitgebreid en opbouwend. Ik heb erg veel aan deze training gehad. Als enige minpunt zou ik willen stellen dat er zoveel materiaal voor de cursus beschikbaar is dat de tijd tussen sessies te kort is om alles voldoende door te kunnen nemen. Mogelijk dat iedere 2 weken een sessie, meer ruimte geeft voor een goede voorbereiding

Jordy den Hartog

Elsbeth nam voor iedere cursist uitgebreid de tijd. Ze voegde humor aan haar lessen toe en kon alle vragen goed beantwoorden. Ik denk dat het gekregen boek tijdens de lessen beter had kunnen worden... Elsbeth nam voor iedere cursist uitgebreid de tijd. Ze voegde humor aan haar lessen toe en kon alle vragen goed beantwoorden. Ik denk dat het gekregen boek tijdens de lessen beter had kunnen worden benut.

Charlotte van Nifterick

Prima cursus, echter wel verschil in niveau is hoog qua deelnemers. Leuke docent die veel aandacht en rust heeft voor alle cursisten. Leuke cursus en zeker aan te raden!
Complimenten voor...
Complimenten voor Jolanda van Goor

M. Siamplis

Veel en interessante informatie, welke duidelijk is uitgelegd. Veel basis informatie, alleen was dit erg breed. De medecursisten hadden ieder een ander doel, waardoor er niet goed ingespeeld kon... Veel en interessante informatie, welke duidelijk is uitgelegd. Veel basis informatie, alleen was dit erg breed. De medecursisten hadden ieder een ander doel, waardoor er niet goed ingespeeld kon worden op mijn specifieke behoeften.

Miranda de Groot

Een hoop geleerd maar ik had graag wat meer zelf teksten geschreven die dan worden gecontroleerd i.p.v. een tekst aanpassen.
Locatie was prima en heel goed bereikbaar. Gedurende de dag werd...
Locatie was prima en heel goed bereikbaar. Gedurende de dag werd alles goed verzorgd.

A. Rambali

Inhoudelijk veel nuttige informatie en tips ontvangen om webteksten te verbeteren. Echter weinig klassikale praktijkopdrachten. Wel positief dat je aan het eind van de cursus nog wel extra... Inhoudelijk veel nuttige informatie en tips ontvangen om webteksten te verbeteren. Echter weinig klassikale praktijkopdrachten. Wel positief dat je aan het eind van de cursus nog wel extra opdrachten kunt maken om de kennis toe te passen.

de Jong

Kan beter:
Kan beter:
Meer oefeningen die gelijk beoordeeld worden, gelijk met groep/trainer kijken naar hoe het ook anders kan. Kwestie van tijd (en grootte groep) natuurlijk, wat dat betreft zou meerdaagse training misschien ook goed zijn.

Of minder aandacht voor vindbaarheid, en meer voor stijl.

Goede trainer, heldere uiteenzettingen, goede verhelderende voorbeelden.

Locatie prima bereikbaar, lunch en koffie- en theevoorziening prima.

van Naarden

Er werd gekeken naar de behoefte en niveau van de groep, hier werd het lesprogramma op afgestemd. De opbouw was voldoende afwisselend met klassikaal en individuele opdrachten. Veel pauzes en het... Er werd gekeken naar de behoefte en niveau van de groep, hier werd het lesprogramma op afgestemd. De opbouw was voldoende afwisselend met klassikaal en individuele opdrachten. Veel pauzes en het eten is goed geregeld. Bij twijfel gewoon doen!