Kwaliteit training
Service en klantvriendelijkheid

Enes Bahadir

Zeer goed. In plaats van lange theorieen, werd er korte en handige tips en trucs gegeven.

Wat beter kan is de pauze van 1 uur af te korten. Half uur pauze is genoeg/

Michael Hoppe

Mijn complimenten! Enorm veel geleerd, in een dag 40 jaar achterstand in taal ingehaald. Met een hoofd vol taal verlaat in vandaag de zaal.

Peter begeleidt de groep met humor, met...

Peter begeleidt de groep met humor, met enthousiasme en veel kennis.

Jinwen Omar

Heel praktisch, handige tips, simpel gemaakt. iets meer tijd wel nodig gehad voor oefeningetjes. Tip: start met waar de behoefte ligt, dus d'en t'fouten hoorde ik het meest aan het begin maar hier... Heel praktisch, handige tips, simpel gemaakt. iets meer tijd wel nodig gehad voor oefeningetjes. Tip: start met waar de behoefte ligt, dus d'en t'fouten hoorde ik het meest aan het begin maar hier moesten we gehaast doorheen. Voor de rest vond ik het een top training.

Talitha den Uijl

De training was interactief, wat erg fijn was. Een goede combinatie tussen theorie en praktijk. Hierdoor kun je het direct toepassen waardoor je het minder snel vergeet.

Zijn goed door...

Zijn goed door de onderwerpen gegaan, niet te snel en niet te langzaam.

Er werd goed gevraagd of alles begrepen was waardoor je alles goed kon oppakken.

Niveau was goed en de trainer was erg fijn om les van te krijgen.

Muradin

De cursus gevolgd bij Peter Huijing. Erg nuttig en veel behandeld. Fijn dat er veel oefenmateriaal beschikbaar is en genoeg ruimte is om vragen te bespreken. Peter is een erg vriendelijk en... De cursus gevolgd bij Peter Huijing. Erg nuttig en veel behandeld. Fijn dat er veel oefenmateriaal beschikbaar is en genoeg ruimte is om vragen te bespreken. Peter is een erg vriendelijk en behulpzame trainer!

Manuel Spoel

Het is voor mij een erg nuttige training geweest. Zowel tekstinhoud als tekstopbouw kwam aan bod in dagdeel 1. Van de basis regels tot de wat ingewikkeldere aspecten van het schrijven van een goede... Het is voor mij een erg nuttige training geweest. Zowel tekstinhoud als tekstopbouw kwam aan bod in dagdeel 1. Van de basis regels tot de wat ingewikkeldere aspecten van het schrijven van een goede teks is behandeld. Het feedback gedeelte was voor mij want minder interessant. Gelukkig was er de mogelijkheid tijdens het laatste uur van dagdeel 2 extra te werken aan onderdelen die ik wat minder beheers.

Manuel Spoel

Ik was zeer tevreden over de training correct Nederlands van Peter Huijing. We zijn alle stappen op een rustige manier doorlopen. Met geduld en goede voorbeelden zijn alle regels de revue... Ik was zeer tevreden over de training correct Nederlands van Peter Huijing. We zijn alle stappen op een rustige manier doorlopen. Met geduld en goede voorbeelden zijn alle regels de revue gepasseerd. Met het naslagwerk dat beschikbaar is gesteld heb ik genoeg middelen om te oefenen.

Bas van Schooten

De training was een goede mix van achtergrond/theorie en aan de slag met praktische voorbeelden. In een korte tijd hebben we veel verschillende zaken besproken die vaak fout gaan in Engelse... De training was een goede mix van achtergrond/theorie en aan de slag met praktische voorbeelden. In een korte tijd hebben we veel verschillende zaken besproken die vaak fout gaan in Engelse teksten. Ik herken ze nu beter en snap de achterliggende regels en weet hoe ik ze kan voorkomen. Een betere aansluiting op ons juridisch kader had de training nog beter gemaakt.

Rianne Duits

Goed:
de trainer had een duidelijke uitleg en nam de tijd om dingen uit te leggen, het niveau was goed, de locatie goed bereikbaar, catering was goed verzorgd.
Beter:
Meer grammatica...
Goed:
Beter:
Meer grammatica (verleden tijd).

Anke van der velden

Heel duidelijk uitgelegd door Peter! De toch wel pittige stof presenteerde Peter erg luchtig met af en toe een grapje tussendoor, erg prettig. Vele onderwerpen worden behandeld. Veel geleerd. Hij... Heel duidelijk uitgelegd door Peter! De toch wel pittige stof presenteerde Peter erg luchtig met af en toe een grapje tussendoor, erg prettig. Vele onderwerpen worden behandeld. Veel geleerd. Hij luistert goed en behandeld alle vragen.