Kwaliteit training
Service en klantvriendelijkheid

WillemJan van Werven

Goede Cursus, Peter geeft fijn les. Begrijpelijk, stap voor stap. Er is veel mogelijkheid om te overleggen en vragen te stellen. We hadden een leuke groep die elkaar goed aanvulde.

Aldert Zwemmer

Het kan niet beter. Nuttig en de dag was zo voorbij. Ik kan het een ieder aanraden. De locatie is pal naast een NS station en ook met de auto kan je terecht op het parkeerdak van het aristo gebouw... Het kan niet beter. Nuttig en de dag was zo voorbij. Ik kan het een ieder aanraden. De locatie is pal naast een NS station en ook met de auto kan je terecht op het parkeerdak van het aristo gebouw alwaar de opleiding in gegeven wordt. Goede lunch en algehele verzorging.

Emma van Gerven

Ik vond het een hele leuke cursus! De trainer is erg enthousiast, wat hem soms ietwat lastig te volgen maakt (hij praat erg snel en veel), maar wat er vooral ook voor zorgt dat de les leuk en... Ik vond het een hele leuke cursus! De trainer is erg enthousiast, wat hem soms ietwat lastig te volgen maakt (hij praat erg snel en veel), maar wat er vooral ook voor zorgt dat de les leuk en interactief blijft. De feedback op de geschreven stukken is ontzettend nuttig.

Een punt van verbetering is vooraf duidelijk aangeven dat je veel geschreven werk moet hebben óf veel tijd om tijdens de cursus te schrijven. Je hebt er namelijk alleen écht veel aan als je eigen stukken kunt inleveren en bespreken.

Chantal Fonteijn

Leuke training. Fijn om het weer opgefrist te hebben. Het werd met humeur gebracht.

Op sommige punten kon het, wat mij betreft, wel iets sneller, maar dat ligt er ook maar net aan waar je al goed in was en waar niet.

Claudia Hofman

Leerzame cursus met een goede uitleg van de leraar.
Peter is een enthousiaste leraar met goede voorbeelden. Hij speelt goed in op de vragen en is flexibel in waar hij meer of minder over verteld.

Erwin van Pelt

Erg duidelijke cursus en een trainer die het met veel enthousiasme bracht.
Snelheid is goed. Genoeg ruimte voor vragen en ook soms goed afgehouden door trainer (anders wordt het te rommelig).

WillemJan van Werven

Het was een leuke leerzame training. Peter heeft een goed enthousiasme en verteld leuke dingen. Hij weet het goed te brengen. Hij probeert het duidelijk en helder uit te leggen.

Annemarie Engel

Op een leuke en spontane manier les gegeven. Duidelijke uitleg en goed samengevat. Oefeningen waren kort en goed te doen. In ieder geval niet saai.
Af en toe bleven te lang op een onderwerp...
Af en toe bleven te lang op een onderwerp hangen, maar dat is waarschijnlijk een onderdeel die je dan wel begrijpt en andere deelnemers misschien nog niet.

Ginny Verhagen

Vandaag een vlotte en gezellige trainingsdag achter de rug bij Peter Huijng. Goed verzorgde locatie, boeiende training met een goed tempo en een handige onlineomgeving. Een goede basis voor iedereen... Vandaag een vlotte en gezellige trainingsdag achter de rug bij Peter Huijng. Goed verzorgde locatie, boeiende training met een goed tempo en een handige onlineomgeving. Een goede basis voor iedereen die sinds 1995 wel wat opfrissing van de regels kan gebruiken: iedereen dus ;).

judith van Beek

Er was een goede structuur en opbouw in de lessen. Veel ruimte voor vragen. vanwege de summercourse relatief weinig schrijftijd en jammer dat de docent niet jouw stukken kan beoordelen. Aan de... Er was een goede structuur en opbouw in de lessen. Veel ruimte voor vragen. vanwege de summercourse relatief weinig schrijftijd en jammer dat de docent niet jouw stukken kan beoordelen. Aan de andere kan was het prettig om een week te focussen op de training en omdat er geen weken tussen zitten was er geen afleiding door andere werkzaamheden e.d. Ik denk dat aan het begin of bij aanmelding wel duidelijk vermeld moet worden dat je ook na de lessen en op de vrije woensdag nog uren aan de training moet besteden en mensen de kans geeft om van tevoren tijd hiervoor vrij te maken. Al met al veel geleerd en goed te volgen.