Kwaliteit training
Service en klantvriendelijkheid

Annemiek de Kruif

Ik vond het een leuke training. De ontvangst had wat gastvrijer gekund (met inloggen, etc. Ik vond de voorbeeldteksten niet zo goed bij de situatie van de groep passen. De 'fouten'liggen er zo dik... Ik vond het een leuke training. De ontvangst had wat gastvrijer gekund (met inloggen, etc. Ik vond de voorbeeldteksten niet zo goed bij de situatie van de groep passen. De 'fouten'liggen er zo dik bovenop dat het gemakkelijk scoren is. Ik had het leuk gevonden als onze eigen teksten wat systematischer beoordeeld hadden kunnen worden. Nu was het op ons verzoek en niet voorbereid door de trainer. Waarom hebben we ze dan moeten inleveren?
Verder heerlijk om met taal bezig te zijn. Door alle voorbeelden en feedback en het gesprek heb ik toch veel geleerd.

Wiewel

De training Beleid schrijven met impact zet aan tot denken: wat wil ik bereiken met mijn tekst en wie wil ik bewegen tot actie? Er worden veel ideeën gegeven hoe je een tekst kunt structureren, en... De training Beleid schrijven met impact zet aan tot denken: wat wil ik bereiken met mijn tekst en wie wil ik bewegen tot actie? Er worden veel ideeën gegeven hoe je een tekst kunt structureren, en wat voor stuk past bij het doel dat je wil bereiken. Veel praktische tips, goede oefeningen, en duidelijke feedback op ingestuurde stukken. Aanrader voor beleidsmedewerkers en iedereen die veel teksten schrijft.

Toussaint

De inhoud van de cursus is erg goed. Je leert op een gestructureerde manier wetenschappelijk schrijven in het Engels. Het boek bij de cursus is handig en gebruiksvriendelijk. De trainer geeft... De inhoud van de cursus is erg goed. Je leert op een gestructureerde manier wetenschappelijk schrijven in het Engels. Het boek bij de cursus is handig en gebruiksvriendelijk. De trainer geeft opbouwende feedback op je stukken.

Lisa Feenstra

Fijne cursus Correct Nederlands. Peter verteld duidelijk en met veel voorbeelden wat erg prettig was. Fijn om online via een programma te werken zodat we direct konden oefenen. Leuk dat er... Fijne cursus Correct Nederlands. Peter verteld duidelijk en met veel voorbeelden wat erg prettig was. Fijn om online via een programma te werken zodat we direct konden oefenen. Leuk dat er afwisselende opdrachten werden gebruikt. Locatie was mooi en goed verzorgd.

van Middelkoop

Er is een duidelijk antwoord gegevens op al mijn vraagstukken. Positief, we hadden een heel gezellige groep.
We hebben een heerlijke lunch gekregen, kort op het station en parkeerplaats onder het gebouw.

Barbara Lelkes

Het was een topdag! Alles weer opgefrist en heel veel geleerd vandaag. De lunch was ook heerlijk! Locatie is ook prima bereikbaar met het openbaar vervoer. Het gebouw ligt naast station Sloterdijk.

Anniek Spekking

Was een leerzame training met veel interactie. Het laatste uur raakte iedereen moe van alle informatie en begonnen wij in te zakken, maar toen kwam de trainer met een leuk einddictee om al onze... Was een leerzame training met veel interactie. Het laatste uur raakte iedereen moe van alle informatie en begonnen wij in te zakken, maar toen kwam de trainer met een leuk einddictee om al onze kennis te testen en de energie erin te houden. Daarnaast was het een goede opfriscursus en zijn alle spellingsregels weer helder.

Lotte van Nifterik

Duidelijke en eenvoudige uitleg van de stof. Het is handig toepasbaar voor de praktijk. Peter had een prettig tempo tijdens de cursus, wat mijn aandacht behield.

De locatie is erg...

De locatie is erg prettig en de lunch was ook zeer aangenaam. Heel fijn dat dit hier verstrekt werd. Alleen mij was het niet duidelijk dat het ook daadwerkelijk door de cursus verstrekt werd totdat ik gister belde voor nog wat zaken. De telefoniste had mij toen hier op gewezen.

Lizet Kuiper

Een positief en erg actief aanbod, het is op een leuke manier gebracht met veel praktijkvoorbeelden welke direct toegepast kunnen worden. Er was veel ruimte voor inbreng voor eigen voorbeelden

Ryanne Kelly

De training was een handige opfrisser voor de regels en vaak gemaakte fouten. Peter was duidelijk en legde goed uit de logica achter de regels, daarnaast krijg je ook als bonus dat hij grappig is.