Kwaliteit training
Service en klantvriendelijkheid

Tetar

Goede cursus van David Barick.
Goede cursus van David Barick.
Fijne begeleiding en eye-openers in valkuilen tijdens het schrijven. David neemt de tijd om de geschreven teksten te evalueren en verbeteren. Enige verbetering in orde en structuur. De onderwerpen per sessie soms van de hak op de tak.

Mavi Vink

De lessen waren prima, heb ik veel van opgestoken. Wat beter kan: ik heb vrij vaak moeten vragen om 'knoppen' op de website. Na bijna iedere les was mogelijkheid tot het via de website zien van de... De lessen waren prima, heb ik veel van opgestoken. Wat beter kan: ik heb vrij vaak moeten vragen om 'knoppen' op de website. Na bijna iedere les was mogelijkheid tot het via de website zien van de lesstof en het huiswerk of het kunnen uploaden niet in orde.

Enrico Karg

De systematiek achter de Nederlandse taal, overgebracht door een bevlogen en enthousiaste trainer, heeft mij bewust gemaakt van veelvoorkomende taalfouten die ik zelf maak, en hoe deze in de... De systematiek achter de Nederlandse taal, overgebracht door een bevlogen en enthousiaste trainer, heeft mij bewust gemaakt van veelvoorkomende taalfouten die ik zelf maak, en hoe deze in de toekomst tot een minimum te beperken.

Joelle Mol

Hij geeft een duidelijke en goede uitleg. Hij luistert goed. Hij merkt op waar je moeite mee hebt en geeft daar extra aandacht aan. Verder weet ik niet hoe ik dit bericht kan aanvullen.

Siham Mouhcine

De training heeft heel goed alles uitgelegd. Een fijne les dat heel duidelijk is weergegeven. Locatie is goed bereikbaar en er werd goede lunch geregeld. Leuke groep van 5 personen.

Sandra de Goeij

Goed, ik werd blij van de inhoud van de cursus, maar zeker ook van de manier waarop Ellis deze geeft. Taalgebruik van Ellis is mooi, aantrekkelijk en grappig waardoor het niet saai werd.

Nicolle Vilain

Veel ervaren, professionele mensen, Veel geleerd als leek.Fijne training, duidelijk en goede feedback. Ik werd er erg blij van.
Ellis, hartelijk dank voor de duidelijke uitleg. Taaltechnisch...
Ellis, hartelijk dank voor de duidelijke uitleg. Taaltechnisch heel fijn.Ik ga hard werken aan mijn homepagina.

Martha Elsdijk

Een praktische cursus met goede tips en tools die helpen om efficiënt en aantrekkelijke te leren schrijven. Ellis brengt haar passie en kennis voor het vak op een interactieve manier over.

Celeste Hugenholtz

Tijdens de training hebben we zowel theorie behandeld als praktijk. Na het volgen van de training voel ik me in staat om of efficiente manier een creatieve tekst te schrijven. Ellis gaf ons op... Tijdens de training hebben we zowel theorie behandeld als praktijk. Na het volgen van de training voel ik me in staat om of efficiente manier een creatieve tekst te schrijven. Ellis gaf ons op kundige en duidelijke manier les in copywriting. In haar communicatiestijl is ze direct en humoristisch. Ze is een ervaren docent en ik zou haar in het vervolg zeker aanraden.

Albert-Jan Kaal

Prima training die je maar weer eens bewust maakt dat je niet voor jezelf schrijft, maar voor de lezer. Je krijgt praktische tips & trucs om het net even anders te doen. Heel interactief, mede... Prima training die je maar weer eens bewust maakt dat je niet voor jezelf schrijft, maar voor de lezer. Je krijgt praktische tips & trucs om het net even anders te doen. Heel interactief, mede dankzij de inspirerende trainer