Kwaliteit training
Service en klantvriendelijkheid

Maaike Hoekstra

Een cursus die voor mij goed aansloot op wat ik al wist. Het is fijn om documenten te krijgen om goed en snel beleidsstukken te kunnen ordenen. Duidelijk waar op gelet kan worden en je de teksten... Een cursus die voor mij goed aansloot op wat ik al wist. Het is fijn om documenten te krijgen om goed en snel beleidsstukken te kunnen ordenen. Duidelijk waar op gelet kan worden en je de teksten sneller kan 'rechttrekken'

Mikal Grevelink

De training was goed afgestemd op de cursisten. Je kon kiezen wat je wilde gaan doen en er was aandacht voor hetgeen je wilde leren. De opdrachten waren leerzaam en afwisselend. Fijn dat je gelijk... De training was goed afgestemd op de cursisten. Je kon kiezen wat je wilde gaan doen en er was aandacht voor hetgeen je wilde leren. De opdrachten waren leerzaam en afwisselend. Fijn dat je gelijk met de theorie aan de slag kon en vragen kon stellen. De locatie was ook prima, dicht bij het station en daardoor goed bereikbaar. Ik denk dat de training minder uitdagend is voor (zeer) ervaren redacteurs.

Julia Suijkerbuijk

Interessante training over beleid beschrijven. Goede verhouding tussen theorie en praktijk, waardoor je bij de les blijft. Gea is een fantastische trainster waar je veel van kan leren. Ik zou deze... Interessante training over beleid beschrijven. Goede verhouding tussen theorie en praktijk, waardoor je bij de les blijft. Gea is een fantastische trainster waar je veel van kan leren. Ik zou deze training zeker aanraden aan anderen!

Romy Hoogeveen

Ik vond het een nuttige training, het heeft me veel handvatten gegeven om betere teksten te schrijven. De trainer wist erg veel en ook antwoord te geven op de kleine additionele vragen die ik... Ik vond het een nuttige training, het heeft me veel handvatten gegeven om betere teksten te schrijven. De trainer wist erg veel en ook antwoord te geven op de kleine additionele vragen die ik stelde. Er werd ook goed ingespeeld op de behoeftes van mij en de groep, zeker en aanrader deze training!

van Bommel

Fijn.
Prettige docent. Inhoudelijk goed te volgen en logisch opgebouwd. Prettige locatie en voorzieningen. Fijne groep waarbij er ruimte was om zaken te delen.

Ik heb nu extra...
Fijn.

Ik heb nu extra handhaven voor het opstellen van beleid en teksten in het algemeen.

Jetten

Sommige punten zijn herhaling, maar dat is bij elke cursus zo. Nieuwe punten zijn bruikbaar en relatief veel tips gekregen om de het beleidschrijven naar een hoger niveau te tillen.

Roos Venema

Een nuttige training met veel aandacht voor de praktische kant van het beleid schrijven. Veel aandacht voor tekstopbouw en formulering. Kortom; goede opfrisser voor juist taalgebruik. Daarnaast een... Een nuttige training met veel aandacht voor de praktische kant van het beleid schrijven. Veel aandacht voor tekstopbouw en formulering. Kortom; goede opfrisser voor juist taalgebruik. Daarnaast een goede trainer en fijne locatie!

Ann-Katrin Adolph

Veel geleerd over aanpak en opbouw van beleidsstukken. Voor mij was het erg nuttig om op deze manier eerst rust in chaos van gedachten te brengen, voordat ik begon met het schrijven van de tekst.... Veel geleerd over aanpak en opbouw van beleidsstukken. Voor mij was het erg nuttig om op deze manier eerst rust in chaos van gedachten te brengen, voordat ik begon met het schrijven van de tekst. Aangezien Nederlands niet mijn moedertaal is, was ik bang dat ik niet zo goed kon volgen, maar gelukkig viel dat mee.

Alex van de Heijden

Goede en leerzame cursus waarin hoe een goed beleidsstuk te schrijven duidelijk is aangeleerd.
Didactisch: goed, veel afwisseling van oefeningen en opdrachten en van individueel en groepsgewijs werken.
Prettig dat een werkelijk bestaand eigen beleidsstuk mede als leidraad in de cursus was. de gegeven feedback op het eigen stuk was zinvol en bruikbaar.
Door de duur van de cursus, twee dagen, kon alles slechts aangestipt worden. Tijd voor veel verdieping en uitwerking was er niet.

Frederique Minderhoud

De training heb ik goed ervaren. De tijden waren prettig voor de focus van de training, locatie en faciliteiten waren goed geregeld wat help bij zo'n intense dag. Groepsdynamiek kon iets beter, wat... De training heb ik goed ervaren. De tijden waren prettig voor de focus van de training, locatie en faciliteiten waren goed geregeld wat help bij zo'n intense dag. Groepsdynamiek kon iets beter, wat meer interactie. Vaak dezelfde groepsleden aan het woord waardoor sommige niet oefenen. De digitale omgeving met oefeningen was erg handig.