Kwaliteit training
Service en klantvriendelijkheid

Caroline Grol

Prima training. Goede docent, met humor. Veel geleerd.
Prima training. Goede docent, met humor. Veel geleerd.
Lunch: veel was op en werd niet meer aangevuld. Tijdens koffie- en theepauzes waren de kopjes vaak op en ook het assortiment zoetigheden snel op en niet of laat aangevuld. Personeel heel vriendelijk.

Jerain de Vries-Venetiaan

Ik was zeer tevreden over de inhoud en ook over de trainer. De accommodatie was goed maar de lunch werd niet bijgevuld. Tijdens koffiepauze waren de kopjes niet bijgevuld en de hapjes ook niet.... Ik was zeer tevreden over de inhoud en ook over de trainer. De accommodatie was goed maar de lunch werd niet bijgevuld. Tijdens koffiepauze waren de kopjes niet bijgevuld en de hapjes ook niet. Personeel was vriendelijk.

Mario de Wit

Super opfriscursus Nederlands. Leuke tools meegekregen voor de praktijk. Interactieve dag . De lunch was wat aan de karige kant, meeste was al weg bij binnenkomst. kwamen om 12:30 beneden.

Roos Godthelp

Ik heb deze training als erg nuttig en interessant ervaren. Gea had een goeie verdeling in het informatie delen, klassikaal bespreken en maken van opdrachten (individueel of in groepjes). Wij hadden... Ik heb deze training als erg nuttig en interessant ervaren. Gea had een goeie verdeling in het informatie delen, klassikaal bespreken en maken van opdrachten (individueel of in groepjes). Wij hadden een kleine groep en dus veel individuele aandacht.
Er was een verschil in niveau van de cursisten, maar dit heb ik niet als vervelend ervaren. Het maakt niet uit of je helemaal aan het begin van je carrière staat of al verder bent in je ontwikkeling.
Ik vond het een prettige cursus!

Vincent Klabbers

Zeer deskundige trainer, geeft pretig les. Top locatie naast het station en prima faciliteiten. Inhoud van de traing was erg goed, een echte opfrisser en veel o ja momenten gehad. Een echte aanrader!

Tanja Chung

Wat een eye opener! Dit is zo praktisch uitgelegd. De trainer is vriendelijk, grappig en staat volledig open voor vragen. Er waren geen domme vragen en alles wat ik vooraf wilde weten is beantwoord.... Wat een eye opener! Dit is zo praktisch uitgelegd. De trainer is vriendelijk, grappig en staat volledig open voor vragen. Er waren geen domme vragen en alles wat ik vooraf wilde weten is beantwoord. Aanrader.

Tanja Chung

Eline von Königslöw

Goede en nuttige cursus, met name het doornemen van eigen artikelen en die van cursusgenoten. Persoonlijke feedback van docent ook erg nuttig. Wat evt anders zou kunnen is dat we soms wat veel... Goede en nuttige cursus, met name het doornemen van eigen artikelen en die van cursusgenoten. Persoonlijke feedback van docent ook erg nuttig. Wat evt anders zou kunnen is dat we soms wat veel andere teksten/oefeningen deden, terwijl het doornemen van meer eigen artikelen mij nuttiger lijkt.

Babette Everaars

Heel leerzaam en fijne docent. Veel van geleerd. De docent was erg behulpzaam en geduldig. Daarnaast vond ik de peerfeedback erg nuttig. Dit had ik niet verwacht. Het heeft me geholpen om mijn... Heel leerzaam en fijne docent. Veel van geleerd. De docent was erg behulpzaam en geduldig. Daarnaast vond ik de peerfeedback erg nuttig. Dit had ik niet verwacht. Het heeft me geholpen om mijn artikel in een aantal weken af te schrijven.

Lisenka Broekman

Leerzaam. De lessen waren duidelijk en concreet, goede voorbeelden die je mee kunt nemen in de praktijk.
Aandachtspunt: bij inschrijvingen wellicht meer aandacht naar het selecteren van de kandidaten op niveau en ervaring.