Kwaliteit training
Service en klantvriendelijkheid

Tale Evenhuis

A very useful training. I have learned a lot I can use in writing articles as well as reading scientific literature. David is a very kind and gentle teacher, who has take us through rather tough and... A very useful training. I have learned a lot I can use in writing articles as well as reading scientific literature. David is a very kind and gentle teacher, who has take us through rather tough and complex teaching materials. The speed within class was very high, but I suppose this has to do with combination of limited time and complex teaching materials.

Bakker

Goed: goeie docent, aardig, goed in uitleggen, kent de materie goed en weet waar we kunnen verbeteren. Beter; meer theorie, meer stof. Wellicht 1 of 2 huiswerkopdrachten extra. Het is nu vooral... Goed: goeie docent, aardig, goed in uitleggen, kent de materie goed en weet waar we kunnen verbeteren. Beter; meer theorie, meer stof. Wellicht 1 of 2 huiswerkopdrachten extra. Het is nu vooral oefenen, vind het ook fijn om (meer) te horen van de docent (nu soms veel zelf oefenen). Perfecte locatie. Opdrachten via internet omgeving werkt prettig.

F den Hengst

De training is goed gestructureerd en bevat alle aspecten van het schrijven: structuur/planning, argumentatie, taalgebruik en grammatica. De cursus bevat theorie en koppelt die aan veel... De training is goed gestructureerd en bevat alle aspecten van het schrijven: structuur/planning, argumentatie, taalgebruik en grammatica. De cursus bevat theorie en koppelt die aan veel praktijkvoorbeelden en rijkt zo verschillende handvatten aan om het eigen schrijven te verbeteren.
Doordat er soms gewerkt wordt in paren, worden deelnemers gemotiveerd om vanuit een kritische / schrijftechnische blik naar werk te kijken. Dit is erg bruikbaar om het eigen werk kritisch te evalueren.

van Montfoort

Prima cursus. Professionele docent. Veel nuttige oefeningen. Zeker nuttig als je al bezig bent met rapporten schrijven. Als huiswerk had ik graag willen oefenen met stof die voor mij lastig was. Prima cursus. Professionele docent. Veel nuttige oefeningen. Zeker nuttig als je al bezig bent met rapporten schrijven. Als huiswerk had ik graag willen oefenen met stof die voor mij lastig was.

Dus: gerichte oefeningen. Cursus is een aanrader.

van Montfoort

Dus: gerichte oefeningen. Cursus is een aanrader.

C. Pouw

Zeer goede en uitgebreide cursus, ideaal als je zelf een wetenschappelijk artikel aan het schrijven bent. Ook zeer goede en enthousiasmerende begeleiding door Tom. Gebruik van verschillende media en... Zeer goede en uitgebreide cursus, ideaal als je zelf een wetenschappelijk artikel aan het schrijven bent. Ook zeer goede en enthousiasmerende begeleiding door Tom. Gebruik van verschillende media en oefeningen.
Wel tijdsintensief: voorbereiding en cursus kost wekelijks ongeveer 8u. Ik voel me nu veel zelfverzekerder in academisch Engels, zowel lezen als schrijven. En voor alles wat ik nog niet weet heb ik handige sites, boeken en youtube video's om het te checken.
Verbeterpunten: het lokaal was een aantal keer anders dan aangegeven.

van Bemmel

Was leuke, goede training. Alle facetten kwamen m.i.aan de orde. Oefeningen en boek waren goed ondersteunend aan de stof. Niveau had van mij nog hoger mogen zijn, het tempo ook. Nog meer theorie had... Was leuke, goede training. Alle facetten kwamen m.i.aan de orde. Oefeningen en boek waren goed ondersteunend aan de stof. Niveau had van mij nog hoger mogen zijn, het tempo ook. Nog meer theorie had de revue mogen passeren. Trainster gaat goed in op vragen die gesteld worden. Eyeopener voor je eigen schrijfstijl. De training geeft je handige goede handvatten.

Kwint

De locatie prima, goed bereikbaar en goede catering.
De locatie prima, goed bereikbaar en goede catering.
De trainster is fijn dat ze een goede achtergrond in Nederlands heeft en veel van taal af weet en niet alleen van beleidsteksten schrijven. Ze staat open voor andere ideeen en heeft voor alles wel een oplossing, erg prettig!

Iris Jager-de Vries

De training was goed opgebouwd, er waren veel oefeningen in groepsverband en individueel. Tip: het zou fijn zijn als er 2 weken zit tussen de trainingsdagen ipv 1 week: ik had nu te kort tijd om aan... De training was goed opgebouwd, er waren veel oefeningen in groepsverband en individueel. Tip: het zou fijn zijn als er 2 weken zit tussen de trainingsdagen ipv 1 week: ik had nu te kort tijd om aan mijn huiswerk te zitten.

Bas Ruesink

Fijne trainster, heldere uitleg van toch wel saaie en taaie stof. Haar aanpak van start tot eind is wel erg prettig. Misschien kan iedere stap als onderdeel van een groter geheel wel wat meer... Fijne trainster, heldere uitleg van toch wel saaie en taaie stof. Haar aanpak van start tot eind is wel erg prettig. Misschien kan iedere stap als onderdeel van een groter geheel wel wat meer benadrukt worden in de training (bv. steeds terug naar een stappenlijst), om de aandacht vast te houden. Dank!