Kwaliteit training
Service en klantvriendelijkheid

Suzanne Laroo

Met Sue Soltis als cursusleidster 2 geweldig gezellige en leerzame dagen gehad. Met super handig naslagwerk en vele tips kan ik deze cursus aanraden aan iedereen die zijn zakelijk Engels wil... Met Sue Soltis als cursusleidster 2 geweldig gezellige en leerzame dagen gehad. Met super handig naslagwerk en vele tips kan ik deze cursus aanraden aan iedereen die zijn zakelijk Engels wil verbeteren. #taalcentrumvu

Gerda Vijfhuizen

Heel duidelijk. Er werden veel voorbeelden gebruikt, waardoor je het gelijk kan plaatsen in je eigen situatie. Trainer geeft goede uitleg. Ik kan veel gebruiken in mijn werk- en privésituatie. BCN... Heel duidelijk. Er werden veel voorbeelden gebruikt, waardoor je het gelijk kan plaatsen in je eigen situatie. Trainer geeft goede uitleg. Ik kan veel gebruiken in mijn werk- en privésituatie. BCN in Amsterdam is prima locatie. Goede catering. Wel bijzonder dat je de eigen laptop mee moet nemen en dat er niet voldoende stopcontacten zijn om de laptop op te laden.

Sara de Boer

De training was logisch opgebouwd en heeft me veel handvatten gegeven in mijn werk. De training was voor mensen met allerlei verschillende achtergronden bruikbaar. De trainer was duidelijk,... De training was logisch opgebouwd en heeft me veel handvatten gegeven in mijn werk. De training was voor mensen met allerlei verschillende achtergronden bruikbaar. De trainer was duidelijk, toegankelijk en ook gezellig. De locatie is goed bereikbaar en van hoge kwaliteit.

Sara de Boer

Kim Sie

Elsbeth probeert het lesmateriaal af te stemmen op de vraag van de cursisten.Spreekt zelf goed Engels en heeft overal antwoord op.De 2de dag was prettiger te doorlopen omdat het interactiever was.Al... Elsbeth probeert het lesmateriaal af te stemmen op de vraag van de cursisten.Spreekt zelf goed Engels en heeft overal antwoord op.De 2de dag was prettiger te doorlopen omdat het interactiever was.Al was de stof van de eerste dag meer bruikbaar voor mij persoonlijk.

Thymi

De trainer is fantastich: goed voorbereid, leerzame inhoud, die hij tevens goed over kan brengen, goed in het opsporen van je sterke en zwakke punten, en je te begeleiden bij het verbeteren van je... De trainer is fantastich: goed voorbereid, leerzame inhoud, die hij tevens goed over kan brengen, goed in het opsporen van je sterke en zwakke punten, en je te begeleiden bij het verbeteren van je vaardigheden. Verder kleine groep en overzichtelijke groep, waarin je kan oefenen en elkaar feedback geven.

Marjon van der Wagt-Vendrig

Goede training, je kunt het geleerde meteen toepassen in de praktijk. De digitale leeromgeving vind ik erg handig en overzichtelijk. Veel praktijkopdrachten wat ik erg fijn vind. Goede docent ook,... Goede training, je kunt het geleerde meteen toepassen in de praktijk. De digitale leeromgeving vind ik erg handig en overzichtelijk. Veel praktijkopdrachten wat ik erg fijn vind. Goede docent ook, mooie locatie, kortom: goed verzorgd!

Sandra Zeegelaar

De trainer legde alles heel goed uit. Hij had meteen door waar ik moeite mee had. Wanneer ik iets niet goed uitsprak oefende hij met mij tot dat het goed was. Kortom hele goede training en trainer.... De trainer legde alles heel goed uit. Hij had meteen door waar ik moeite mee had. Wanneer ik iets niet goed uitsprak oefende hij met mij tot dat het goed was. Kortom hele goede training en trainer. Ik heb ervan geleerd en wat ik heb geleerd meteen toegepast in mijn werk.

Marjon van der Wagt-Vendrig

Goede training, alle belangrijke zaken kwamen aan bod. Ik heb veel geleerd! Digitale leeromgeving heel is heel handig. Prachtige locatie ook met goede voorzieningen! (koffie, thee,koekjes en repen,... Goede training, alle belangrijke zaken kwamen aan bod. Ik heb veel geleerd! Digitale leeromgeving heel is heel handig. Prachtige locatie ook met goede voorzieningen! (koffie, thee,koekjes en repen, frisdrank en zeer uitgebreide lunch bij prijs inbegrepen!).

Lepelaar

Zowel op inhoud als niveau erg tevreden. Zeer hoge informatiedichtheid en aansstekelijke manier van doceren. Gebruiksvriendelijkheid digitale leeromgeving matig, is ook nog niet echt geintegreerd in... Zowel op inhoud als niveau erg tevreden. Zeer hoge informatiedichtheid en aansstekelijke manier van doceren. Gebruiksvriendelijkheid digitale leeromgeving matig, is ook nog niet echt geintegreerd in de lessen. Locatie is prima, aanvankelijk niet goed te vinden ivm afweizgheid bebordign ivm bverbouwing.