Kwaliteit training
Service en klantvriendelijkheid

Margot Metz

Zeer goede trainers. Praktische insteek met goede theoretische onderbouwing. Didactisch zitten de trainingen goed in elkaar. Ook de boeken bij de trainingen zijn zeer bruikbaar en goed als... Zeer goede trainers. Praktische insteek met goede theoretische onderbouwing. Didactisch zitten de trainingen goed in elkaar. Ook de boeken bij de trainingen zijn zeer bruikbaar en goed als naslagwerk. Ik ben zeer tevreden!

Juliet van Viersen

Ik vond het fijn dat het een hele interactieve training was, dat maakte het leerzaam en niet saai. Ik heb geen suggesties voor verbetering, alleen dat er voor mensen die al wel een communicatie... Ik vond het fijn dat het een hele interactieve training was, dat maakte het leerzaam en niet saai. Ik heb geen suggesties voor verbetering, alleen dat er voor mensen die al wel een communicatie achtergrond hebben wel herhaling in zat.

Irene Campfens

Als tekstschrijver kan ik in spelling natuurlijk niet achterblijven. De Onlinecursus spelling heeft een flinke stofdoek door de kast gehaald. Hoe zat het ook alweer met die regel?Waarom twijfel ik... Als tekstschrijver kan ik in spelling natuurlijk niet achterblijven. De Onlinecursus spelling heeft een flinke stofdoek door de kast gehaald. Hoe zat het ook alweer met die regel?Waarom twijfel ik hier toch altijd zo aan? Heel fijn om 'gewoon' thuis achter de computer te kruipen en in spelling te duiken. Heldere uitleg, mooie oefeningen. Veel geleerd en weer heel wat wijzer. Voor mij een feestje!

Kees Folmer

De opzet van de cursus is goed;niet alleen zelf schrijven kwam aan bod, maar ook beoordelen en redigeren. het was dus een inspirerende dag; het lesmateriaal blijkt ook zeer bruikbaar in de... De opzet van de cursus is goed;niet alleen zelf schrijven kwam aan bod, maar ook beoordelen en redigeren. het was dus een inspirerende dag; het lesmateriaal blijkt ook zeer bruikbaar in de praktijk;ook prima om met medecursisten mee te denken;

Chris Rietmeijer

Geweldige trainer door zijn aandacht voor lichaamshouding, ademhaling, uitspraak en waar in je lijf specifieke klanken worden gevormd. Ook veel persoonlijke aandacht voor ieder en werkelijk... Geweldige trainer door zijn aandacht voor lichaamshouding, ademhaling, uitspraak en waar in je lijf specifieke klanken worden gevormd. Ook veel persoonlijke aandacht voor ieder en werkelijk voorbeeldige wijze van feedback geven waarin altijd veel ruimte was voor alles wat goed ging, naast behapbare werkpunten. Ook ieders afkomst qua taalgebied werd erkend en gevalideerd, met de specifieke aandachtspunten die daarbij horen. Inhoudelijk verder ook goede training met uitstekende reader. Nadruk op oefenen en doen. Kleine groep van 8 personen maakte het goed werkbaar.

Annelies Keuning

Interessant, leerzaam, handig en gebruiksvriendelijk. Ik heb aanvullende kennis opgedaan die ik in de praktijk goed toe kan passen.
Helaas kon ik 'theorie en oefenen'niet openen, waardoor ik...
Helaas kon ik 'theorie en oefenen'niet openen, waardoor ik niet optimaal gebruik heb kunnen maken van de cursus.

Asha Ramlal

De trainer was erg vriendelijk en kon goed uitleg geven. Ik vond de cursus heel erg informatief en heb er baat bij. Tips meegekregen waar je zeker wat aan hebt. Kortom, een leuke, plezierige en... De trainer was erg vriendelijk en kon goed uitleg geven. Ik vond de cursus heel erg informatief en heb er baat bij. Tips meegekregen waar je zeker wat aan hebt. Kortom, een leuke, plezierige en nuttige training.

Coumans

Trainer was erg vriendelijk en deskundig. De sfeer was super en de inhoud erg informatief! Nagenoeg alle oefeningen waren erg relevant en bruikbaar voor mij(-n werkveld). Er was ook... Trainer was erg vriendelijk en deskundig. De sfeer was super en de inhoud erg informatief! Nagenoeg alle oefeningen waren erg relevant en bruikbaar voor mij(-n werkveld). Er was ook achtergrondliteratuur aanwezig voor de geinteresseerden, de groep was niet te groot en iedereen was erg gemotiveerd.

Natalia Bullock

Een leuke verfrissende training. Goede indeling van het programma. Gevarieerd en afwisselend (theorie/praktijk).
Interactief, voldoende oefeningen tijdens de training en genoeg ruimte voor...
Interactief, voldoende oefeningen tijdens de training en genoeg ruimte voor vragen.
Een leerzame dictee als afsluiting van de training.
Een nuttige en plezierige training met duidelijke tips waar je zeker wat aan hebt.

Albert Jan Kaal

Een zeer leerzame workshop als je jouw kennis van de Nederlandse schrijftaal op wil frissen of naar een hoger niveau wil tillen. Grammatica, spelling, zinsopbouw.....het komt allemaal aan bod.... Een zeer leerzame workshop als je jouw kennis van de Nederlandse schrijftaal op wil frissen of naar een hoger niveau wil tillen. Grammatica, spelling, zinsopbouw.....het komt allemaal aan bod. Trainer Peter Huijing spijkert je, op een inspirerende en informele wijze, in slechts één dag helemaal bij op dit gebied. Echt een aanrader!