Kwaliteit training
Service en klantvriendelijkheid

Jeroen Schulze

Ik heb deze training als erg prettig en ontzettend leerzaam ervaren.

Het niveau van de leraar en de groep was goed. Voor iedereen om zo af en toe je Nederlands eens op te frissen.

Sibren Vegter

De eerste cursusdag heeft mij erg op weg geholpen met structureren van teksten. Door veel voorbereidend werk te verrichten in opzet, bepalen van doelgroep en publiek heb je veel tijdswinst bij het... De eerste cursusdag heeft mij erg op weg geholpen met structureren van teksten. Door veel voorbereidend werk te verrichten in opzet, bepalen van doelgroep en publiek heb je veel tijdswinst bij het daadwerkelijke schrijfproces. Bij de tweede cursusdag lag de focus meer op schrijfstijl. Dit is in mijn geval bijzonder waardevol omdat ik veel schrijf in de lijdende vorm en naamwoordstijl. Veel van de tips van Gea op dit gebied zal ik dan ook toepassen op mijn stukken. Daarnaast was het stuk framing ook zeer leerzaam. De gebruiksvriendelijkheid van de leeromgeving was goed. De aangeboden theorie en opdrachten zijn zijn van een goed niveau.

T Stewart

Wat was goed?
Tips over Leesbare teksten zijn erg handig.
Piramide model, heb ik meteen gebruikt in stukken.
Oefenen met bestaande teksten maakt het meteen inzichtelijk.
HET BOEK...
Wat was goed?
Tips over Leesbare teksten zijn erg handig.
Piramide model, heb ik meteen gebruikt in stukken.
Oefenen met bestaande teksten maakt het meteen inzichtelijk.
HET BOEK van E. Tiggeler is heel fijn.
Inhoud van de training is praktisch en heel fijn.
Lokatie is prima, lunch is minder.
Gea is leuk en deskundig!
Inspirerende cursus die ik iedereen aanraad!

Thanks!

Annemarie van Vliet

Voldoende afwisseling gedurende de dag, flexibel waar nodig maar duidelijke structuur, materiaal goed verzorgd, boekje handig naslagwerk, docent erg prettig (inhoudelijk, in voorkomen, stem),... Voldoende afwisseling gedurende de dag, flexibel waar nodig maar duidelijke structuur, materiaal goed verzorgd, boekje handig naslagwerk, docent erg prettig (inhoudelijk, in voorkomen, stem), interessante cases vanuit deelnemers zorgen voor goede dynamiek en praktische toepassing, locatie makkelijk te bereiken.

Manon Kastermans

De training was meer een bevestiging van hetgeen ik al toepas in de dagelijkse praktijk. Toch is het wel nuttig geweest omdat je weer bewust bezig bent met teksten te vereenvoudigen. Ook fijn om van... De training was meer een bevestiging van hetgeen ik al toepas in de dagelijkse praktijk. Toch is het wel nuttig geweest omdat je weer bewust bezig bent met teksten te vereenvoudigen. Ook fijn om van medecursisten te horen hoe zij het ervaren in hun bedrijf.

b Helleman

Goede sessie met meer dan voldoende tijd voor persoonlijke aandacht. Met een hartelijk welkom en een gezellig borrel aan het eind heeft het mij zeker handvatten geboden om in de toekomst netwerken... Goede sessie met meer dan voldoende tijd voor persoonlijke aandacht. Met een hartelijk welkom en een gezellig borrel aan het eind heeft het mij zeker handvatten geboden om in de toekomst netwerken tot een (nog) groter succes te brengen!

Marit

De trainer was inspirerend, enthousiast en wist waar ze het over had. Er was veel ruimte om te oefenen met teksten uit de eigen organisatie. Na de training keek ik met een ander oog naar... De trainer was inspirerend, enthousiast en wist waar ze het over had. Er was veel ruimte om te oefenen met teksten uit de eigen organisatie. Na de training keek ik met een ander oog naar websites/webteksten. Ik zie nu veel sneller wat er verbeterd kan worden aan een webtekst en omdat we zoveel oefenden tijdens de training kan ik die kennis ook goed toepassen op mijn eigen teksten. Dikke aanrader, deze training!

Maggie Wong-Chan (王陳美琪)

De trainer, Linda Verstraten, denkt altijd mee over de motivatie van de leerdoelen gegeven mijn werkomstandigheden. Dat vind ik prettig. Bovendien, er wordt altijd rekening gehouden met mijn... De trainer, Linda Verstraten, denkt altijd mee over de motivatie van de leerdoelen gegeven mijn werkomstandigheden. Dat vind ik prettig. Bovendien, er wordt altijd rekening gehouden met mijn behoeven.

Yolanda

In deze workshop komen veel onderwerpen aan bod, zoals Engelse werkwoorden, samenstellingen van woorden, de tussen-n en het gebruik van d, t of dt bij een werkwoord. Het is een training op... In deze workshop komen veel onderwerpen aan bod, zoals Engelse werkwoorden, samenstellingen van woorden, de tussen-n en het gebruik van d, t of dt bij een werkwoord. Het is een training op hbo-niveau. De trainer legt alles duidelijk en op een prettige manier uit. Met het naslagwerk kan ik thuis mijn Nederlands nog verder verbeteren. Tip: doe de test op springest.nl om te zien hoe goed jouw Nederlands is.

Charles Creemers

Prima verzorgd.