Kwaliteit training
Service en klantvriendelijkheid

SSR

Deze cursus is echt voor iedereen aan te raden. Ja, ik moest ook een drempel over, maar er is veel veranderd in de spelling dus het is voor iedereen nuttig.

Woningstichting Naarden

Leuke training

Moeilijke vraag.
We wilden wat bijgespijkerd worden op onze spellingsvaardigheden. De cursusleider ging goed in op onze wensen. De cursisten waren na afloop tevreden.

Inge van Wijk /VUmc

Professioneel, hoog niveau, zeer klantgericht en vriendelijk.

Soms kan de (administratieve) communicatie wat sneller (contracten opmaken of aanpassen bv).
Prijsindicaties op de website zou handig zijn.

Veiligheidsregio Zuid Holland Zuid

Beleid schrijven met impact

geen aanvullende tips

Beste mevrouw De Rooij,
Beste mevrouw De Rooij,
Bedankt voor je beoordeling. Goed om te zien dat de training Beleid schrijven met impact naar wens was. Tot snel bij een nieuwe training!

Jolijn Oris - VU

De correspondentie met het taalcentrum verliep steeds heel vlot, ook was de training zelf heel goed verzorgt.

Beste Jolijn,
Beste Jolijn,
Bedankt voor je beoordeling. Goed om te horen dat de correspondentie vlot verliep en dat de training naar wens was. We hopen je graag snel terug te zien.

Marina Jongkind

Ik heb een prima cursus zakelijk Engels gedaan.
Ik kende het Taalcentrum al van vroeger en ze hebben mijn verwachtingen waargemaakt.

Feedback heb ik toen aan de juf gegeven. Weet ik nu niet meer.

Beste Marina,
Bedankt voor je beoordeling. Fijn dat de training naar wens was. We hopen je snel terug te zien bij het Taalcentrum-VU.

Nicolette Meurs, Onderwijs Ondersteunende Dienst Gooise Scholen Federatie

Taalcentrum-VU heeft een aantal workshops verzorgd op een studiedag van ons kantoor.

Beste Nicolette
Bedankt voor je beoordeling en fijn dat de training naar wens was. We zien je graag terug bij het Taalcentrum-VU.

Evelyn van Royen

Verschillende cursussen geboekt, allemaal prima verzorgd van start tot einde.

Niet veel, er werd met grote snelheid gereageerd, ter zake kundig, op maat een training aangeboden voor een prijs die paste bij de kwaliteit! Niets meer te wensen!

Beste Evelyn,
Bedankt voor je beoordeling, fijn dat alles naar wens was. We hopen je snel weer terug te zien bij het Taalcentrum-VU.

C.J. Turner / UvA

Volgde de training Schrijven voor het web.

De docent gebruikte veel Engelstalige termen, ook al zijn er prima Nederlandse woorden voor die begrippen. Dit komt wat aanstellerig over.

Beste mevrouw Turner,
Bedankt voor je beoordeling. We nemen je opmerking over de Engelstalige termen mee in de evaluatie met de trainer, dank je wel!

Thomas Spijkerboer

Ik volgde een individuele cursus frans van een week, 3 uur per dag. beviel me bijzonder goed.

Beste Thomas,
Bedankt voor je beoordeling, fijn dat alles naar wens was!