Nel Nugteren

Snelle levering van spiderman electrische tandenborstel, goed product en niet duur

Jet Rutten

Prima levering en keurig op de hoogte gehouden van de levertijd.

Charlett Wenzel

Electrische Tandenborstel junior in pre-order besteld, fijne duidelijke communicatie per email van ze gehad en de electrische tandenborstel binnen de tijd thuis ontvangen. Helemaal top!

Andre Woertman

Snelle en correcte bezorging

Peter Bex

Eerste ervaring meteen negatief helaas. Adressering op factuur en pakbon juist op envelop verkeerd. Slordige afhandeling bestelling. Zelf achteraan moeten gaan en geconfronteerd met een reeds... Eerste ervaring meteen negatief helaas. Adressering op factuur en pakbon juist op envelop verkeerd. Slordige afhandeling bestelling. Zelf achteraan moeten gaan en geconfronteerd met een reeds geopende verpakking, omdat de onjuist geadresseerde niet wist wat met het pakket moest gebeuren. Heb nog geluk gehad dat ik op een klein dorp woon, zodat het uiteindelijk geregeld kon worden.

anoniem

Goede en redelijk snelle levering

Gary Olieman

Super het pakket is terecht.

Claudia

Snel geleverd en zoontje super blij met zijn Spider-Man tandenborstel!

Joel Vdh

De bestelde baardtrimmer kan ik helaas niet beoordelen. Het ding was dood bij aankomst en deed letterlijk niets... Over tandartswereld kan ik alleen maar positief zijn. Na vlotte communicatie de... De bestelde baardtrimmer kan ik helaas niet beoordelen. Het ding was dood bij aankomst en deed letterlijk niets... Over tandartswereld kan ik alleen maar positief zijn. Na vlotte communicatie de baardtrimmer retour gezonden en binnen de week stond het bedrag van mijn aankoop + retourkosten terug op mijn rekening. Dus niet twijfelen om er te bestellen. Top service !