Ria Moonen

Snel geleverd

Peter

Wij hebben onlangs een dekbedovertrek en hoeslaken besteld.
Wij hebben onlangs een dekbedovertrek en hoeslaken besteld.
Maar bij ontvangst bleken de afmetingen niet correct te zijn, nochtans hebben vooraf de afmetingen van het dekbed opgemeten om zeker te zijn de juiste maat te bestellen.
de geleverde dekbedovertrek bleek meer dan 10 cm te klein in de breedte. (ook het dekbed verdraaien hielp ons niet vooruit)
Wij hebben alles terug gestuurd en jullie hebben ons de aankoopsom integraal terug gestort.
Echter de kost voor retourverzending niet (€ 16,40).
wij zullen dus in de toekomst niet meer bij jullie bestellen.

inhoud en presentatie van de artikelen

Correctheid afmetingen

Correctheid afmetingen

Communicatie: los van de vele schrijffouten. Ondanks onze neutrale maar duidelijke e-mail, voelden wij ons te zeer op onze plaats gezet door het antwoord van jullie klantendienst.

Beppie

Ik heb info gevraagd om de juiste maat te vinden.
Per omgaande kreeg ik bericht en heb besteld.
Na twee dagen het bestelde in huis en het past perfect !
Bedankt !
Ga hier...
Ik heb info gevraagd om de juiste maat te vinden.
Per omgaande kreeg ik bericht en heb besteld.
Na twee dagen het bestelde in huis en het past perfect !
Bedankt !
Ga hier zeker vaker bestellen.

Snelle en goede info gekregen.

Eddy

Wat betreft het bedrijf zelf , geen enkele opmerking , DOCH WAT HET VERZENDEN BETREFT thuis gewacht van 08:00 tot 14:30 !!! Ze konden geen enkele aanwijzing geven : hun track and trace was niet... Wat betreft het bedrijf zelf , geen enkele opmerking , DOCH WAT HET VERZENDEN BETREFT thuis gewacht van 08:00 tot 14:30 !!! Ze konden geen enkele aanwijzing geven : hun track and trace was niet ingeschakeld dus 0,5 op 10 !!!

De snelheid !

Tesamen werken met andere verzendingsdienst !

Misschien is het nuttig om te weten dat het pakje nog niet open gemaakt is, het is een verjaardag's cadeauo voor 28 juli.
Misschien is het beter om daarna deze vragen te beantwoorden.

Mijn ervaring is prima bij problemen met het te leveren product. het bedrijf nam zelf contact op om tot een oplossing te komen en van daar liep alles op rolletjes. Keurig

Contact met client

Rinette

Prima producten, snelle levering. Zou hier zo weer bestellen.

Snelle levering, mooie producten,duidelijke website.

Yvonne

Prima levering van een goede kwaliteit