Niet slechter of beter

Dorethé

Producten voldoen aan gevraagde eisen.
Snelle levering.

Snel geleverd, correct verpakt

Nvt

Netjes en snel is mijn bestelling afgewerkt.

Had ik dekbedovertrek besteld maar hij bleek er toch niet meer aanwezig te zijn. Maar uit eindelijk toch het goede dekbedovertrek ontvangen. Super blij mee dat ik hem toch heb ontvangen. Bedankt... Had ik dekbedovertrek besteld maar hij bleek er toch niet meer aanwezig te zijn. Maar uit eindelijk toch het goede dekbedovertrek ontvangen. Super blij mee dat ik hem toch heb ontvangen. Bedankt voor de extra moeite

Super vriendelijk geholpen.

Website beter up to date houden zo dat het niet nog een keer gebeurt dat de voorraad niet klopt met wat er op de website staat

Prima, ik heb alles goed kunnen vinden.

alles was in orde

die heb ik niet

Super service! Er zat vakantie tussen mijn bestelling maar bij terugkomst heb ik alles de volgende dag al geleverd gekregen. Toen ik vragen had netjes geholpen aan de telefoon
En prachtig...
En prachtig dekbed overtrek.

Mooie site. Gebruiksvriendelijk

In één woord: prima!

Duidelijke communicatie

Don't improve on a good thing!

Slapertje

Ik zal hier zeker terugkomen.

Zeer snelle bezorging

Niet over de dienstverlening, maar over de beschrijving. Ik begrijp dat veel mensen moeite hebben met het correct benoemen van een kleur. Ik bestelde een paars velours hoeslaken maar het was geen... Niet over de dienstverlening, maar over de beschrijving. Ik begrijp dat veel mensen moeite hebben met het correct benoemen van een kleur. Ik bestelde een paars velours hoeslaken maar het was geen paars, het was aubergine. Een groot verschil als je echt op zoek bent naar paars. Ik heb het product wel gehouden omdat ik het een mooie kwaliteit vind en omdat er dus blijkbaar geen echt paars verkrijgbaar is. Wellicht iemand met meer verstand van kleuren en hun echte benaming dit soort beschrijvingen laten maken, OOK als de fabrikant zelf het anders noemt.

Yvonne

Uitstekend, snelle levering. Helaas de verkeerde maat besteld. Blijft mooi.

Aanbiedingen