Netjes te woord gestaan en snelle levering.

Men kent het assortiment of anders wordt het direct opgezocht zodat een duidelijk antwoord op je vraag kan worden gegeven.

Ontving geen bevestigingsemail dus heb daarover contact opgenomen, men was blij met deze info en ging dat aanpassen.

Ton Koppens

Goede prijs/kwaliteitverhouding

Sonjah V.

Bij verschillende winkels gezocht naar betaalbare moltons en hoeslakens met speciale maat en kleur, niet gevonden dus op internet zoeken en zo kwam ik bij Textielwereld.nl terecht. Daar heb ik mijn... Bij verschillende winkels gezocht naar betaalbare moltons en hoeslakens met speciale maat en kleur, niet gevonden dus op internet zoeken en zo kwam ik bij Textielwereld.nl terecht. Daar heb ik mijn bestelling geplaatst en de volgende dag was het op de plek van bestemming. Heel fijn!

Ruime keuze in prijs en kwaliteit
Goede bezorging

Een overzichtelijke webwinkel die mooie producten heeft en de bestelling snel bezorgd!

Alle producten zijn voorzien van duidelijke foto's en uitgebreide productinformatie.

Op de home page staat niet 'voor zo laat besteld is morgen in huis'. Dat is altijd een positief iets dus ik al het zeker vermelden als het kan!

Prima ervaring! Besteld en de volgende dag in huis!

Snelheid van levering.

Perfect

nee gewoon goed

nee

Joke

Dekbedovertrek besteld.

Ik kreeg geen melding dat het pakket verstuurd was, noch een track en trace bericht.

Goede ervaring

Concurrerende prijzen

Wellicht niet iets waar jullie wat aan kunnen doen, maar jullie e-mails kwamen in mijn spam folder terecht (Hotmail). Dit gebeurt eigenlijk zelden bij webshops en zorgde ervoor dat ik de mails pas... Wellicht niet iets waar jullie wat aan kunnen doen, maar jullie e-mails kwamen in mijn spam folder terecht (Hotmail). Dit gebeurt eigenlijk zelden bij webshops en zorgde ervoor dat ik de mails pas een dag later gevonden had.

Jammer dat verzending niet gratis is vanaf een bepaald bedrag (e.g. €30).

Prima en snelle service

Bij telefonische informatie heeft uw medewerkster meteen het door mij bestelde artikel apart gehouden en de andere dag werd het al bezorgd.

Super snel bezorgt super