Sarah Roos

Mooie korting en snelle levering de volgende dag

Goede ervaring, al vaker hier besteld, altijd de volgende dag geleverd.

Overzichtelijke website, snelle levering, ik, bestel hier vaker.

B.W

Goed wordt keurig op tijd geleverd en een overzichtelijke site

keus genoeg

de prijzen van grotere maten daar zit een te groot verschil in dat moet dichter bij elkaar liggen anders zijn de verschillen te groot en is het voor de toekomst geen aanrader meer voor me vrienden... de prijzen van grotere maten daar zit een te groot verschil in dat moet dichter bij elkaar liggen anders zijn de verschillen te groot en is het voor de toekomst geen aanrader meer voor me vrienden of familie

Wike Botma - Slager

Goede ervaring met dit bedrijf

Ik werd goed op de hoogte gehouden van mijn bestelling

Er staat op de site, voor .....besteld morgen in huis. Dit klopte niet helemaal, omdat het bestelde kleed niet op voorraad was. Ik vond de levering toch nog heel vlot.

Edwin V

Positief goed product en goed geregeld alleen mijn account op de website lukt niet om te activeren

Website account activeren lukt niet

Anneke Kok

Het leek eerst wel goed te gaan, snelle levering van de bestelling.
Het leek eerst wel goed te gaan, snelle levering van de bestelling.
Maar contact opnemen zowel via e-mail als telefonisch is het slecht. Waren niet te bereiken en e-mail stuurt je steeds naar google chrome. Weet niet wat hiervan de bedoeling is.
Staat ook niet bij hoe je een artikel retour kunt sturen.

Nog niet ervaren

Beter bereikbaar zijn voor vragen.

Middelkoop

Duidelijke website en snelle levering

Mijn bestelling was niet op voorraad, daarom een mail dat de levering iets langer zou duren. Toch binnen 5 dagen geleverd.

HeleneU

Duidelijke website. Ruime keuze. Snel im huis. Goede kwaliteit dekbedovertrekken en hoeslakens. Koop hier zeker vaker.

G Hoorn

Kort en krachtig gezegd alles naar wens verópen

Vlotte afhandeling

Nee

P. Hansum

Ervaring is goed je krijgt de volgende dag je bestelling binnen.

Snelle levering en je wordt goed op de hoogte gehouden van je bestelling.

Op de website zou het wel fijn zijn als er meer foto's zijn van een product. Er is vaak maar 1 foto en zo is het lastig te zien hoe bijvoorbeeld een dekbedovertrek eruit ziet.