Hb heerlijk kunnen kijken wat ik zocht en heb er een heel goed gevoel over

M van Polen

Goede levering en mooi product!

Prachtige hoeslaken voor goede prijs

Dorry Westerbeek

Mooie kwaliteit en keurig op tijd geleverd

Gewoon goed, valt pas op als het anders is

Textiel wereld verstaat zijn vak. Is heel accuraat in beantwoorden van mail, zorgt dat producten heel vlot geleverd worden, liefst de volgende dag. Zeer goede ervaringen.

Snelle levering. Duidelijk doorgeven hoever het met de levering staat.

Geen.

Penterman

Goed bedrijf met veel verschillende producten. Snelle levering en goede service.

Het dekbedovertrek kwam totaal niet overeen met de foto op de site. Op de site: beige/grijs/wit in werkelijkheid beige/ zalmkleur/ wit. Teleurstelling dus.

Foto's moeten hetzelfde zijn als de bestelling.
Retourwijze: gecompliceerd en niet gratis. Niet meer van deze tijd.

Goeie service snelle levering

Alles naar wens verlopen, snelle levering zoals afgesproken

Binnen 1 dag geleverd, bij vragen goede telefonische feedback

Misschien beetje onduidelijke omschrijving bij de badstof onderlakens, daar staat nl molton als omschrijving, voor mij was dit een beetje verwarrend, ik dacht dat ik een molton had gekocht. geen... Misschien beetje onduidelijke omschrijving bij de badstof onderlakens, daar staat nl molton als omschrijving, voor mij was dit een beetje verwarrend, ik dacht dat ik een molton had gekocht. geen probleem een badstof onderlaken extra te hebben. Dit is ook mijn keuze geweest anders had ik het moeten retourneren.

Bedrijf is accuraat

Goede afhandeling en communicatie

Carin

Ik heb twee keer een dekbedhoes besteld, beide keren werd het snel en correct geleverd. Eén sloop was naast de naad gestikt, deze mocht ik terugsturen en binnen 1 week kreeg ik en nieuw sloop... Ik heb twee keer een dekbedhoes besteld, beide keren werd het snel en correct geleverd. Eén sloop was naast de naad gestikt, deze mocht ik terugsturen en binnen 1 week kreeg ik en nieuw sloop geleverd. Portokosten werden vergoed, prima service.

Goede service.

Websitebestelling via iPad kan beter.