Goed.

Heldere informatie op de site over maten en matrashoogtes.

Zou het zo snel niet weten.

Via Internet in contact gekomen en bestelling geplaatst,zie verder de beoordeling

zie uitslag enquette

Manuela

Goede service en qualiteit !

Goed. Producten netjes en snel verzonden.

Snel verzonden, netjes verpakt.

Jolanda

Ik had een vraag over een product, dus gebeld, heel vriendelijk en behulpzaam. Zelfs meegekeken op de site om te zien hoe ik het beste product voor mij kon bestellen. Echt geweldig !. Goede... Ik had een vraag over een product, dus gebeld, heel vriendelijk en behulpzaam. Zelfs meegekeken op de site om te zien hoe ik het beste product voor mij kon bestellen. Echt geweldig !. Goede kwaliteit molton en hoeslaken. Past perfect.

Zie bovenaan. Echt geweldige service

Ik zocht een molton voor topper 6 cm. Toen ik dat aanklikt kreeg ik alleen waterdicht molton voor urine verlies. Als je matras van 8 cm dikte invult krijg je wel verschillende moltons. Dit vond ik... Ik zocht een molton voor topper 6 cm. Toen ik dat aanklikt kreeg ik alleen waterdicht molton voor urine verlies. Als je matras van 8 cm dikte invult krijg je wel verschillende moltons. Dit vond ik wat verwarrend op de site. Misschien kleine aanpassing .

Maartje

Super

Keurig allemaal. Makkelijk betalen snelle verzending, meer is niet nodig

Mary

Beter zie je ze zelden...

Het bestaat nog: meer dan uitstekende service, vriendelijkheid en klantgerichtheid. Per ongeluk verkeerd product besteld (in het weekend). Gemaild of order geannuleerd kon worden. Reactie retour dan... Het bestaat nog: meer dan uitstekende service, vriendelijkheid en klantgerichtheid. Per ongeluk verkeerd product besteld (in het weekend). Gemaild of order geannuleerd kon worden. Reactie retour dan ze dat gingen doen. Geld zou terug gestort worden. Mail met linkjes gehad naar juiste product en volgende dag geld retour op rekening. En dat alles in het weekend geregeld en gemaild. Ik ga gauw de juiste bestelling doen...????

Geen. Vooral zo doorgaan.

Corrie van As

Goede informatie en snelle levering

goede prijs kwaliteit verhouding

M.offers

Snelheid, betaling

Zoekfunctie uitbreiden
Meer keuze in kleuren zou fijn zijn

R. Koppelaar

Ik heb het als goede ervaring gevonden

Nee

Nee