H Michielsen

Keurige af handeling van de bestelling

Goede duidelijk site en snelle levering.

Prima, snelle levering. Keurig product!

Angela

Mijn ervaring is uitstekend. Makkelijk betalen, snelle levering en goede kwaliteit producten. Ben erg tevreden!

Alles verliep volgens plan. Makkelijk betalen, snel in huis en een prachtig dekbedovertrek. Ik ben een tevreden klant!

Geen.

Enige proplemen met de website is door het personeel super opgelost! Goede en snelle bezorging en goede kwaliteit.

Bestelling via website ging verder goed! Er zat alleen 1 vlek in 1 van de handdoeken. Ik heb toen gelijk gebeld en kreeg een vriendelijke medewerker aan de lijn. Afgesproken dat ik hem eerst zelf... Bestelling via website ging verder goed! Er zat alleen 1 vlek in 1 van de handdoeken. Ik heb toen gelijk gebeld en kreeg een vriendelijke medewerker aan de lijn. Afgesproken dat ik hem eerst zelf ging wassen om te kijken of vlek eruit is en anders kon ik hem terug sturen. De vlek is er nu uit

Nee

Wellicht om iemand die met een klacht belt nog wat meer tegemoet te komen. Even nabellen of het goed is gekomen bijv of een kleinigheidje toezenden. Dat is net even iets extra's.

Brigitte

Prima service en snelle levering.

Prima, ruime sortering en snelle levering