Will van den Broeke

Was prima, levering volgens afspraak

jo dohmen

Alles up to date, ofwel zeer tevreden

Zeer goede kwaliteitsprodukten . Dit spreekt zich rond. De beste reclame is van mond tot mond.

Goed. Snelle leveribg

Marianne Schoone

groot assortiment, duidelijke informatie. (behalve bij vinden juiste kleur, heb ik moeten ervaren. maar goed, ook daarvoor is gewaarschuwd.

Jammer dat de retourzending geld kost, ook wanneer je een artikel wilt omruilen. Zo heb ik twee keer heb ik een hoeslaken ontvangen in een kleur die niet goed was (niet de schuld van uw bedrijf,... Jammer dat de retourzending geld kost, ook wanneer je een artikel wilt omruilen. Zo heb ik twee keer heb ik een hoeslaken ontvangen in een kleur die niet goed was (niet de schuld van uw bedrijf, overigens!). Ik heb dus twee keer een retourzending (terwijl het inruilen was) voor eigen kosten moeten doen. Dat is een reden dat ik niet meer via uw bedrijf iets zal kopen. Zou anders liggen als je bij inruil niet telkens opnieuw de retourkosten moet betalen. Die zijn bij mij inmiddels opgelopen tot 14 euro, Had ik toch een mooi hoeslaken van kunnen betalen.
groet, marianne schoone, den bosch

Ankie Dijksma

Uitstekende kwaliteit, voor iedere beurs aan te raden.

Snelle afhandeling

Ga zo door.

Vlotte levering, kwaliteit van het bestelde veel minder goed als ik had verwacht

Vlotte levering

Ik weet nu niet meer of het gewicht van het strandlaken op de site was vermeld alsook de dikte ervan, maar dit zou duidelijk vermeld moeten staan. Ik was teleurgesteld van hoe dun het strandlaken... Ik weet nu niet meer of het gewicht van het strandlaken op de site was vermeld alsook de dikte ervan, maar dit zou duidelijk vermeld moeten staan. Ik was teleurgesteld van hoe dun het strandlaken was. Had ik dit geweten, had ik zeker niet besteld bij jullie. Sorry hiervoor.

Eva

Makkelijk bestellen, duidelijke website. Snelle levering.

A Vogelaar

Duidelijke website en snelle bezorging !