Pas 1 bestelling gedaan

Nee

Dennis Vendelbosch

Goed keurig netjes

Matras moltons

Veel en een duidelijke keuze.

Geen.

Nicole van Kalsbeek

Slecht, en heel klant onvriendelijk. Als jullie een fout maken, denk dan niet dat de klant achterlijk is door wel 4 keer !!! te vragen of die klant wel kan lezen !! Zo geef je iemand wel het gevoel... Slecht, en heel klant onvriendelijk. Als jullie een fout maken, denk dan niet dat de klant achterlijk is door wel 4 keer !!! te vragen of die klant wel kan lezen !! Zo geef je iemand wel het gevoel als of dom is en niet eens het verschil tussen 1 of 2 persoons kan LEZEN die duidelijk op de verpakking staat. Pas na 4 KEER werd ik pas geloofd, want stja... Jullie voorraad klopte, dus ik had waarschijnlijk toch niet goed gelezen. ( uitspraken zijn allemaal gedaan door : Noortje )

De klant vriendelijkheid mag telefonisch wel omhoog. Als jullie een fout maken en een klant moet dan extra kosten maken ( denk aan brandstof , parkeer kosten en tijd om weer terug te brengen naar... De klant vriendelijkheid mag telefonisch wel omhoog. Als jullie een fout maken en een klant moet dan extra kosten maken ( denk aan brandstof , parkeer kosten en tijd om weer terug te brengen naar postkantoor ) vind ik niet dat je als KLANT het antwoord moet krijgen : Nee deze fout kost ons al een hoop geld dus helaas zit er geen kortingsbon voor u in. HET IS JULLIE FOUT zo raak je klanten kwijt. Al was het maar een kortingsbon van 5 of 10 euro, daarmee loop je wel de kans dat die klant nogmaals besteld !! Verder nadenken / verkoop gerichter. En dan het niet duidelijk aangeven dat pas het juiste opgestuurd word als de foute daadwerkelijk is afgegeven op het postkantoor. Kortom, ik bestel helaas niets meer. Wat bij mij de das omdeed was de uitspraak die ik kreeg op de vraag of ik misschien een kortingsbon kon krijgen voor het ongemak. Ik vond dat echt beneden alle peil. Als je dan geen kortingsbon wil geven om die reden, dan formuleer je het op zijn minst netter.

penninkhof

Snelle service

Prima service en snelle levering.

Prima. Alles (tot nu toe) naar wens verlopen.

iets snellere levering zou fijn zijn.

M. Van doorn

Goede service, zeer correct geholpen

Zeer goed, ook bij omruilen artikelen