Toe ik belde om informatie kreeg ik en echt persoon aan de telefoon, erg prettig, houden zo!

Er was mij niet duidelijk dat het product niet op voorraad was, vandaag mijn ongeduld. Misschien dat iets duidelijker aangeven?

A klein Goldewijk

Het was voor mij de eerste keer dat ik hier wat besteld heb, maar het is mij uitstekend bevallen

Perfecte snelle levering van lastig verkrijgbaar product.

marion gelens

Goede en snelle service
Zeer tevreden

Zeer vriendelijk geholpen nadat het geleverde product niet in orde was. Direct een nieuw product ontvangen zonder dat het oude retour was gestuurd, fijn dat er vertrouwen is in de klant

Mw. A. van Egmond

De website is duidelijk, maar het bestellen van goederen is onhandig! Ik moest goed zoeken naar de mogelijkheid om meerdere artikelen van een soort te bestellen. En ik bestel vaak via internet, dus... De website is duidelijk, maar het bestellen van goederen is onhandig! Ik moest goed zoeken naar de mogelijkheid om meerdere artikelen van een soort te bestellen. En ik bestel vaak via internet, dus enige ervaring heb ik wel.
Dan de badlakens die ik gezocht heb: ik zou graag de dikte van de stof vermeld zien.

De snelle levering!

Zie mijn opmerkingen bovenin.

Goede en duidelijke website, goede informatie over de artikelen en supersnelle levering

goede informatie over de artikel, supersnelle levering

Voor de eerste keer besteld en is goed verlopen. De producten zijn goed.

Snelle levering. Bestelde komt overeen met verwachting

Marleen

Goed en soepel