Mooi artikelen

Zeer mooie kwalitijt,voor aantrekkelijke prijsen

Zeer vlotte levering. Helaas weinig keus van badlakens met dieren. (was voor mijn kleinzoon die gek op dieren is)

Zie boven

Graaff

Mooie kwaliteit van de Lakers!

Nee

Caroline

Zeer goede ervaring, zeker voor herhaling vatbaar.

Duidelijke en overzichtelijke website ,et bestelgemak en super snelle levering!

N.v.t.

Niet positief

Er staat al op de site aangegeven het product niet terug te nemen. Mijn product is gescheurd afgeleverd. Dat vond ik heel erg en nu zit ik met een product wat ik niet kan gebruiken en dertig euro... Er staat al op de site aangegeven het product niet terug te nemen. Mijn product is gescheurd afgeleverd. Dat vond ik heel erg en nu zit ik met een product wat ik niet kan gebruiken en dertig euro voor heb betaald. Ben uiterste ontevreden over de situatie en vind het erg jammer.

K. Bouman

Prima ervaring snel en zeer vriendelijk !!

Een gedeelte van de bestelling retour moeten sturen omdat het niet mooi vonden achteraf maar geen enkele probleem dezelfde teruggestuurd en binnen een paar dagen al een reactie per mail dat ze ons... Een gedeelte van de bestelling retour moeten sturen omdat het niet mooi vonden achteraf maar geen enkele probleem dezelfde teruggestuurd en binnen een paar dagen al een reactie per mail dat ze ons geld gingen terugstorten en idd binnen een paar dagen het resterende bedrag al op de rekening gestort !!! Super !!!

Geen verzendkosten bij retourneren !!??

Mooie, duidelijke website, snelle levering!

eddy poot

nee

nee

Goede en snelle levering!

De bestelling is precies wat ik wilde hebben!

Geen verbeterpunt

Uitstekende ervaring

Zeer plezierig persoonlijk contact gehad.