Gerda

Goed product, goede kwaliteit en snelle levering

Was eerste bestelling, zeer content

Nee

Nee

karin

De bestelling en aflevering prima. Maar over het product zelf. Ik heb besteld een hoeslaken voor 25 cm dik matras. Eerst gewassen en in de droger. Toen op het matras. En gelijk al te klein. Je ziet... De bestelling en aflevering prima. Maar over het product zelf. Ik heb besteld een hoeslaken voor 25 cm dik matras. Eerst gewassen en in de droger. Toen op het matras. En gelijk al te klein. Je ziet het matras heel lelijk. Het is een flanel laken. Groeten Karin

J Dekker

Super kwaliteit en snelle levering

Supershop.

Geweldige webshop. We hadden per ongeluk twee maal dezelfde bestelling gedaan en betaald en na een mailtje kregen we dezelfde avond nog bericht dat de teveel bestelde order geannuleerd was en het... Geweldige webshop. We hadden per ongeluk twee maal dezelfde bestelling gedaan en betaald en na een mailtje kregen we dezelfde avond nog bericht dat de teveel bestelde order geannuleerd was en het geld retour gestort. Uitstekende klantenservice. De lakens zijn ook helemaal zoals we ze willen, prima kwaliteit.

mevr. S. Konijnendijk

Snelle bezorging

's middags besteld en de andere morgen al thuis bezorgd. Super !

Debbie dv

Ik was op zoek naar een kerstcadeau en heb een heel groot en gevarieerd aanbod teruggevonden op de site. De dag na mijn bestelling, waren mijn artikelen reeds geleverd. Snelle en correcte service!!

Snelle en goede service. Niets op aan te merken, was voor mij dik oké!

Zeer goed. Prima kwaliteit en snelle levering.

Alles zeer goed.

Niet