Goed; zie hieronder verbeterpunt.

Nee

Vervelend dat pas als je al gekozen hebt en wilt bestellen, blijkt dat het product niet in voldoende aantallen aanwezig is. Het zou prettiger zijn als je dat direct op de produktpagina zou kunnen... Vervelend dat pas als je al gekozen hebt en wilt bestellen, blijkt dat het product niet in voldoende aantallen aanwezig is. Het zou prettiger zijn als je dat direct op de produktpagina zou kunnen constateren.

Son de Jager

Snelle en correcte levering. Aanbevolen.

Snelle en correcte service.

1ste ervaring: prima!

veel keuze in afwijkende maten.

op de site zocht ik hoeslakens maat 120x 200. Ik krijg wat voorbeelden te zien met de prijs 9,.. maar als ik erop klik om het te bestellen, blijkt de prijs te gelden voor een kleinere maat...een... op de site zocht ik hoeslakens maat 120x 200. Ik krijg wat voorbeelden te zien met de prijs 9,.. maar als ik erop klik om het te bestellen, blijkt de prijs te gelden voor een kleinere maat...een beetje flauw. Graag wat meer duidelijkheid op dit punt.

Snelle goede levering

Kort, bondig en zakelijj.

Na invoeren zoekterm dekbedhoes snel op de site en dat is volgens mij ook de doelstelling.

Is prima zo

Brigit vermeulen

Eerste bestelling. Ging prima.

Geen idee

Prima, doet wat het moet doen. (en komt na wat ze zeggen)

Prima en duidelijke informatie verschaffing, zowel op de site als aftersales

Frans Geldman

Uitstekend

Snelheid en kwaliteit van het geleverde

Was totaal onzichtbaar hoe en wanneer er geleverd zou worden. Levering was overigens binnen 48 uur geregeld.