F Narinx

Uiterst tevreden over de service en producten van Textielwereld. Had o.a. een dekbedovertrek van Damai Ortese Zinc besteld.
Ziet er prachtig uit en is van prima kwaliteit. De prijs was hier...
Ziet er prachtig uit en is van prima kwaliteit. De prijs was hier beduidend lager dan bij andere aanbieders. Ook de door mij bestelde molton van Briljant en de keukenset van Jorzolino zijn van uitstekende kwaliteit.
De bestelling werd supersnel afgeleverd in een solide verpakking.
Tevens een goede feedback over de stand van zaken.
Deze winkel is absoluut een aanrader.

Alles wordt professioneel afgehandeld: communicatie, kwaliteit, verzending.

Dieny

nee

nee

Tafelkleed voor mijn ouders gekocht wat in de winkel moeilijk te vinden was /is dus top oplossing en ouders zij er erg blij mee! de service en bezorging is ook uitstekend verlopen!

Alles goed verzorgd, alleen ontzettend vervelend dat je de retourkosten moet betalen als het terug moet!

Ja geen retourkosten berekenen.

A. Menger

Erg positief, snelle levering, keurig verpakt

snelle, goede service en verzending

Eenmalig nog maar een bestelling gedaan, dus over ervaring te spreken is te kort.

Neen

Geen verbeterpunten.

Snelle en goede levering!

Snelheid van bezorging vind ik erg fijn!

Nick

Product uitstekend! Levering kon beter... I.v.m vakantie werd het niet binnen een dag geleverd, zoals op de site vermeld stond... Maar duurde het 1,5 week. En moest ik zelf bellen, hoe het nu zat... Product uitstekend! Levering kon beter... I.v.m vakantie werd het niet binnen een dag geleverd, zoals op de site vermeld stond... Maar duurde het 1,5 week. En moest ik zelf bellen, hoe het nu zat met de levering. Het was prettig geweest, als dit op de site vermeld stond. Dat het tijdens vakantieperiode wat langer kan duren met de levering.

Mooie tafefkleden

Als de boel op vakantie is, dan zou ik dit graag op de site terug zien. Want daardoor werd de levertijd een stuk langer, wat dus niet vermeld was...