pvbrakel

Wel snel geleverd. maar op aanmerking ivm foutje .kwam de reactie dat ze dat nog nooit hadden gezien en gehoord.
slaat natuurlijk nergens op. wij zijn kritisch voor ons dure geld.

nee

beter nakijken voordat het wordt verstuurd~

Danielle

Snelle en nette levering. Veel production in assortiment voor een goede prijs/kwaliteitsverhouding

Snelle en nette levering

Ik heb pas een keer wat besteld en dat was prima

nee

Ik heb voor het eerst hier een bestelling gedaan voor twee hoeslakens. info op de site mag wat meer uitleg hebben, zie mijn opm. bij de verbeterpunten. verder oke.

assortiment is goed, divers.

bij bestellen split hoes laken wist ik niet dat lengte van de split variabel is, en ook ken ik als leek niet de officiële benaming hiervoor die je op de site hanteert. Hier kan wat meer uitleg bij... bij bestellen split hoes laken wist ik niet dat lengte van de split variabel is, en ook ken ik als leek niet de officiële benaming hiervoor die je op de site hanteert. Hier kan wat meer uitleg bij in de tekst bij de hoeslakens. zodat je weet dat je dit goed moet opmeten en aanvinken bij de bestelling, en hoe dit heet in de aanvinklijst. (weet nu al niet meer hoe jullie dat noemden op de site maar het was iets waar ik nog nooit van gehoord had). ik heb nu verkeerde lengte split besteld, 90 cm waar dat 70 had moeten zijn. Maar hoe weet je dat nou als consument.

De levering van het product is uitmuntend te noemen. Heb verder geen contact gehad met het bedrijf.

Levering

Niet ervaren.

Positieve ervaring

Héél snelle en correcte levering !!!

n.v.t

Snel ontvangen!

a.dorst

Supersnelle levering en goede producten

Annemieke Blijenberg

Besteld voor de 1e keer en zeker niet de laatste keer.
Snel en netjes verpakt in huis. SUPER!!!

Snel en goed verpakt.

Goed en verzorgd bezorgt en kwaliteit is goed

Bij een telefonische vraag snel en service gericht antwoord gekregen.

Misschien kan er ook nog een tussenmaat in het assortiment tafelkleden.
Misschien kan er ook nog een tussenmaat in het assortiment tafelkleden.
Onze tafel is n.m 1.50m en het kleed van 1.70 is eigenlijk te kort maar de vogende maat weer te lang. Het kleed is wel mooi en degeljke kwaliteit.