Tot op heden goed.

Goed en snel geleverd

nvt

nvt

Voor speciale on der hoes lakens geen bezoek in winkels.
Het betreft splithoeslakens voor Bo spring matras.
Mooie prijs en kwaliteit en betaalbaar.

Geert

Logistieke proces, informatie en snelheid van levering was allemaal prima. Wel merkte ik toen ik het hoeslaken uitpakte uit de verpakking dat er enorm veel stof vrijkwam. Het lijkt er daarmee op dat... Logistieke proces, informatie en snelheid van levering was allemaal prima. Wel merkte ik toen ik het hoeslaken uitpakte uit de verpakking dat er enorm veel stof vrijkwam. Het lijkt er daarmee op dat het laken al een keer uit de verpakking was gehaald of ergens al een langere poos heeft gelegen. Dit vond ik duidelijk minder bij de aankoop van een nieuw product.

zie beschrijving ervaring

zie beschrijving ervaring

Goede en snelle service.

Gees

Snelle levering, keurig verpakt.

Nicolette

Goed, snel en prima producten.

Uitstekende service

Prima prijs kwaliteit van de produkten, snelle levering

Nee

Frederikson

Leuk bedrijf, werkt net zo makkelijk als een gewone winkel.

De mooie kwaliteit van het kleed is zoals beschreven !

Uw Smyrna tafelkleden zijn eigenlijk uniek, want ik heb heel wat tijd moeten besteden om een echt tafelkleed voor overdag te vinden. De meeste tafelkleden die aangeboden worden, zijn bestemd voor... Uw Smyrna tafelkleden zijn eigenlijk uniek, want ik heb heel wat tijd moeten besteden om een echt tafelkleed voor overdag te vinden. De meeste tafelkleden die aangeboden worden, zijn bestemd voor het eten. U neemt ze misschien ook zelf af bij een fabrikant, maar misschien kan u uw verkoop uitbreiden bij woonwinkels.