Marianne

Het was even wennen...ik had een wat kleinere organisatie verwacht

Niet echt.

Ik vroeg naar de verzendkosten bij € 49,95 en de dame aan de telefoon zei...ja...we moeten ergens een grens trekken. Maar als je € 0.05 tekort komt om de verzendkosten . Ik vond het even wat... Ik vroeg naar de verzendkosten bij € 49,95 en de dame aan de telefoon zei...ja...we moeten ergens een grens trekken. Maar als je € 0.05 tekort komt om de verzendkosten . Ik vond het even wat krenterig klinken. De dekbedhoes is dan ineens veel duurder en ik was bijna naar een ander bedrijf gegaan die alles zonder verzendkosten doet. Toch ben ik gebleven en ik ben achteraf blij...maar iets meer soepelheid aan de telefoon is meegenomen...ook voor Textielwereld.

Prima site, goede kwaliteit moltons.

Was de eerste keer dat ik hier wat bestelde, Snelle en goede levering, zeer tevreden

Ik heb hier twee splittopper hoeslakens gekocht, erg goed en snel geleverd. Alleen werd op de site niet duidelijk of bij het bestellen van een andere maat, de split nog wel lang genoeg zou zijn.

Prima! snelle correcte levering.

webshop mag iets gekleurder

Ben tevreden over de bestelling en gaf de site door aan andere personen.

Jammer dat ik twee verschillende maten van dekbedovertrekken ontving, maar na een telefoontje was dat snel geregeld en de volgende dag was de vergissing herteld! Geen probleem dus en een... Jammer dat ik twee verschillende maten van dekbedovertrekken ontving, maar na een telefoontje was dat snel geregeld en de volgende dag was de vergissing herteld! Geen probleem dus en een vriendelijke dame aan de telefoon.

Cora

Snelle en correcte levering

Al diverse bestellingen gedaan omdat keuze op de site erg goed is en er snel geleverd wordt.

Snelle en correcte levering

G.Siefkes