Gerda

Hier wordt je nog echt als koning klant geholpen .Heel netjes en hulpvaardig te woord gestaan . En heel correct geholpen en geadviseerd. Mijn complimenten.

Zie boven

Nee uit mijn ervaring valt er niets te verbeteren, en zal ik niet weten wat ik ze nog aan tips moet geven.

sabine

Heel tevreden

Heel snelle service

J.L.J.M. Gerardu

Een uitgebreid assortiment een goede website, en goede feedback over de voortgang van de bestelling , de snelle levering.

De snelheid van uitlevering.

De aanduiding van de maatvoering en stofsoorten door elkaar werktverwarrend

Snel en professioneel

Ik heb tot nu toe veel plezier van mijn Cinderella dekbedovertrek (gelukkig afgeprijsd) en vind het assortiment en variatie van de dekbedovertrekken ronduit fantastisch.

Kan er geen optie komen voor gratis verzending? Ik heb altijd een grote dekbedovertrek nodig, die kosten al aardig wat en dan komen er ook nog verplichte verzendkosten bij. Daarnaast heb ik een... Kan er geen optie komen voor gratis verzending? Ik heb altijd een grote dekbedovertrek nodig, die kosten al aardig wat en dan komen er ook nog verplichte verzendkosten bij. Daarnaast heb ik een hele dag op PostNL gewacht, terwijl ze al in de ochtend hadden moeten komen.

Mijn eerste bestelling die super verlopen is, snelle levering goede prijs kwaliteitverhouding. prima dus

Hoeslaken besteld

Nee

Nee

Sandra

Heel tevreden over de verloop van de bestelling , leverancier kon niet op tijd leveren en heb netjes de eurootjes terug gestort gekregen , dus opnieuw bestelling geplaatst van ander dekbed , dat... Heel tevreden over de verloop van de bestelling , leverancier kon niet op tijd leveren en heb netjes de eurootjes terug gestort gekregen , dus opnieuw bestelling geplaatst van ander dekbed , dat verliep vlot en snel . Heel tevreden . Betrouwbaar

Zeer correcte afhandeling
Je word op de hoogte gehouden via mail
Versturen super snel
Veel keuze naar ieders budget