Hilde uit Amsterdam

Ik kocht een 2persoons flanellen laken daydream, 2 waterdichte molton slopen papillon en 2 kussenbeschermers Slim bij Textielwereld. De service is buitengewoon snel en vakkundig, binnen twee dagen... Ik kocht een 2persoons flanellen laken daydream, 2 waterdichte molton slopen papillon en 2 kussenbeschermers Slim bij Textielwereld. De service is buitengewoon snel en vakkundig, binnen twee dagen ontving ik de bestelde producten thuis. Ik beveel Textielwereld van harte aan, over de producten kan ik uiteraard nog niet veel zeggen, ziet er wel goed uit.

De snelheid van levering en de duidelijke, leuke site, dit bevordert het bestelproces.

Neen, ik ben al heel enthousiast, vooral zo doorgaan!

Mijn mail werd snel en uitgebreid beantwoord en de levering was ook binnen enkele dagen. Ik moest echter bezorgkosten én retourkosten betalen (het hoeslaken was te groot) wat rond de €10 kostte. Erg... Mijn mail werd snel en uitgebreid beantwoord en de levering was ook binnen enkele dagen. Ik moest echter bezorgkosten én retourkosten betalen (het hoeslaken was te groot) wat rond de €10 kostte. Erg jammer.

Snelle reactie op mail.

Retour of verzendkosten aanpassen. Is nu veel te duur, waardoor ik niet snel meer iets zal bestellen bij jullie.

Post

Prima, snelle levering en zending goed verzorgd

Snelle levering. Goede informatie.

Ga zo door

sylvie

Super goede eerste ervaring, een echte aanrader

alles perfect te kiezen......

Alles is via internet verlopen en correct verwerkt,
info over verloop order was matig, 1 bericht vrijdagmiddag ong. 4 uur, niet meer gezien, zaterdagmorgen ong. 10 uur afgeleverd

Eerste keer iets besteld, ben zeer tevreden

Positieve ervaring.

Verbeterpunt zijn de foto's van de producten op de website. Deze zouden van een betere kwaliteit moeten zijn. Product wijkt uiteindelijk in kleurstelling toch wel erg af van de getoonde foto's.

2x bestelt

Goede prijs, kwaliteit en levering

De maat hoeslaken welke ik zocht zit niet in het assortiment 160x220x40
De maat hoeslaken welke ik zocht zit niet in het assortiment 160x220x40
Om deze reden heb ik een 180x200 gekocht, maar dit hoeslaken zit niet mooi op de hoeken van het bed. Het zou moo zijn als ik bij textielwereld een juiste maat kon kopen

Telefonisch goed te bereiken, zeer vriendelijk en duidelijk geholpen. Snelle, goede levering

Ze doen wat ze beloven.

Kortenbout

Naar mijn idee prima. We hadden een snelle bezorging. Alles was naar wens!!