mevr janssen

Mijn ervaring is goed .

Geen verbeter punten

Marleen

Snelle service, prima !

Ik kreeg makkelijk iemand aan de lijn.
snelle levering

niet specifiek

Solide, snel, modern, dynamisch, betrouwbaar , up to date

Via google gevonden, 1e ervaring

Nicky

Prima. op de hoogte gehouden van de ontwikkeling en het is netjes op tijd bezorgd

Zie beoordeling.

Ik was op zoek naar dekbedovertrekken van 260 cm van percalkatoen. Jullie zijn een van de weinigen die duidelijke en accurate infirmatie geven over de lengte van de dekbedovertrekken en ik krijg op... Ik was op zoek naar dekbedovertrekken van 260 cm van percalkatoen. Jullie zijn een van de weinigen die duidelijke en accurate infirmatie geven over de lengte van de dekbedovertrekken en ik krijg op jullie site dan ook gelijk de betreffende producten te zien en niet ook de korte alternatieven. Chapeau! Ik ben vaste klant geworden en zoek niet verder meer.

Controleer de producten die jullie aanbieden. Bij mijn vorige bestelling zaten overtrekken van Damai (Percaline Feudal Purple) en die zijn alles behalve zacht en soepel, zelfs niet na een aantal... Controleer de producten die jullie aanbieden. Bij mijn vorige bestelling zaten overtrekken van Damai (Percaline Feudal Purple) en die zijn alles behalve zacht en soepel, zelfs niet na een aantal wasbeurten. Ze voelen niet prettig aan, alsof ze geimpregneerd zijn en ik gebruik ze niet meer. De nieuwe van Papillon zijn fantastisch!

Na 1 bestelling goede ervaring!

Goed gevoel bij dit bedrijf!

Kan dat na 1 bestelling niet weten!

Er stond alleen op de website vermeld bij info levering dat deze tot 8 april "buitendienst" was, ik had dit graag per email gehad....nu moest ikzelf opzoek omdat de bezorging op zich liet wachten.

zie hierboven

Goed, alleen klopt de levertijd niet (voor 15.00 uur besteld, pas een week later bezorgd, niet de volgende dag)

veel assortiment

Op de site staat dat er de volgende dag bezorgd wordt als er voor 15.00 uur is besteld, maar in mijn geval was dit pas een week later. Misschien is het handig om direct aan te als de levering later... Op de site staat dat er de volgende dag bezorgd wordt als er voor 15.00 uur is besteld, maar in mijn geval was dit pas een week later. Misschien is het handig om direct aan te als de levering later plaatsvindt en niet pas als de bestelling is verstuurd.