J.Siecker

Via internet gevonden, levert snel goede kwaliteit je krijgt wat je besteld.

nee

nee

Dave

Bestellen ging goed en snel, echter na de aankoop klacht gestuurd ivm scheuren in dekbedovertrek, na 2 dagen geen antwoord,weer mail gestuurd of men de klacht ontvangen heeft weer geen... Bestellen ging goed en snel, echter na de aankoop klacht gestuurd ivm scheuren in dekbedovertrek, na 2 dagen geen antwoord,weer mail gestuurd of men de klacht ontvangen heeft weer geen antwoord.....wacht nu nog steeds op antwoord

Vriendelijk te woord gestaan i.v.m. de levering.

Nee het is prima.

Snelle service en reactie als je mailt

koeslag

Goede prijs/kwaliteitverhouding en hele snelle levering

Snelle levering, mooie aanbiedingen

De kleuren van foto van mijn bestelde handdoek was niet helemaal zoals hij in het echt was. In het echt pakte het alleen maar positief uit, maar ik zou een dan een andere foto op de website... De kleuren van foto van mijn bestelde handdoek was niet helemaal zoals hij in het echt was. In het echt pakte het alleen maar positief uit, maar ik zou een dan een andere foto op de website plaatsen. In de tekst stond wel netjes vermeld dat de kleuren in het echt sprekender zouden zijn.

Prima geen problemen

Prima prijs kwaliteit verhouding, snelle service

A J F Veenstra

Artikel snel gevonden, was op voorraad.

Snelle levering,
Grote sortering.

Verpakking was iets beschadigd, zou bij verzending problemen kunnen geven.

Sanders

Goed en snel geleverd.