Zeer snelle levering, goede kwaliteit van de dekbedhoezen

Hetzelfde product goedkoper dan andere sites.

n.v.t.

Corrie van Waardhuizen

Super. Na het plaatsen van bestelling meteen de bevestging en later op de dag een bericht, dat het bestelde artikel was verzonden. Zoals vermeld op de site de volgende dag in huis. Netjes en goed... Super. Na het plaatsen van bestelling meteen de bevestging en later op de dag een bericht, dat het bestelde artikel was verzonden. Zoals vermeld op de site de volgende dag in huis. Netjes en goed verpakt.

Reeds genoemd!!

Michel Riesmeijer

Erg positief

Zeer vriendelijke en professionele afhandeling van order en adviezen, dit bedrijf staat nu in mijn favorietenlijst!

Geen verbetering te bedenken..

Zeer goed! Snelle levering, netjes verpakt en precies zoals het er op de foto uitzag.

Waarheidsgetrouwe foto's

Biebuyck K.

Zeer duidelijk van begin bij de info over de producten en de bestelling tot de levering.
Kwaliteit op en top!!

Kwaliteit op en top!!!

Onze ervaring was in eerste instantie zeer positief. Duidelijke site, snelle levering en redelijk geprijsde artikelen. De kwaliteit van de stoffen voelde goed aan. ECHTER was er een kussensloop... Onze ervaring was in eerste instantie zeer positief. Duidelijke site, snelle levering en redelijk geprijsde artikelen. De kwaliteit van de stoffen voelde goed aan. ECHTER was er een kussensloop gescheurd. Wij zijn niet van die mensen die dan meteen klagen en retourneren, omdat wij dit met de naaimachine wel kunnen laten herstellen binnen de familie. Ons motto is niet moeilijk doen als het makkelijk kan. Wij hebben WEL een mailtje met foto's gestuurd om dit te melden, zodat men op de hoogte is van de kwaliteiten van en/of produktiefouten in geleverde producten. Wij hebben GEEN ANTWOORD of reactie ontvangen. Dit vinden wij merkwaardig voor een firma die de rest goed op orde lijkt te hebben.

Duidelijke site. Grote voorraad. Snelle levering

Graag antwoord of reactie als men een mailtje stuurt naar de klantendienst.

Goede snelle levering alleen jammer dat ze de plek waar het embleem moet komen op de dekbedovertrek en sloop markeren met een pennestreep. Blauwe inkt op een grijze hoes/sloop.Die krijg je er met... Goede snelle levering alleen jammer dat ze de plek waar het embleem moet komen op de dekbedovertrek en sloop markeren met een pennestreep. Blauwe inkt op een grijze hoes/sloop.Die krijg je er met wassen niet meer uit helaas.