Marissa Geerts

Supersnelle service, goed klantencontact, zeer behulpzaam en topproducten, een aanrader!!!!

Bestelling en website duidelijk en snel

Kwaliteit geleverd

Geen negatieve ervaring

miedema

Snelle levering, goede kwaliteit dekbedovertrek; ben zeer tevreden, dus zal ik de volgende keer weer op textielwereld zoeken,als ik iets nodig heb.

zie boven

nvt

wijnstra

Vlot en gemakkelijk

P.C.M. van Straten

Maken waar wat ze beloven. Prima dus

Zie hieronder

Goede service

Mijn produkt was pas na 2 weken binnen. Ik heb na 1,5 week een mail gestuurd wanneer ik mijn produkt kon verwachten maar hierop geen directe reactie gekregen. Achteraf bleek de mail wel ontvangen te... Mijn produkt was pas na 2 weken binnen. Ik heb na 1,5 week een mail gestuurd wanneer ik mijn produkt kon verwachten maar hierop geen directe reactie gekregen. Achteraf bleek de mail wel ontvangen te zijn alleen was er meerdere keren vanuit textielwereld contact geweest met de leverancier wanneer het produkt geleverd zou worden. De tip die ik mee wil geven is om dan toch te reageren op de mail van de klant ook al kun je geen concreet antwoord geven. Ik ontvang liever een mail dat ze ermee bezig zijn dan helemaal geen mail.

mooie kwaliteit van de producten

nee

Wij zijn tevreden over dit bedrijf

te weinig ervaring

spaan