Carola

Van bestelling tot levering is uitstekend gegaan. Zeer tevreden.

Prima website met uitstekende prijzen

Prima, duidelijk website, betaalgemak. Telefonisch contact uitstekend. Door mijzelf het verkeerde adres opgegeven.
Werd in "no-time" weer opnieuw verzonden, dit maal naar het juiste adres....
Werd in "no-time" weer opnieuw verzonden, dit maal naar het juiste adres. Een bedrijf om de toekomst nogmaals zaken mee te doen.

Algeheel.

Binnen 2 dagen in huis, werken correct,

Ik heb speciaal via textielwereld gekocht, omdat ik hoopte dat t goede merk overtrekken waren! Maar paar dagen later kwam ik bij de Wibra, en daar verkochten ze de daydream overtrekken dus die... Ik heb speciaal via textielwereld gekocht, omdat ik hoopte dat t goede merk overtrekken waren! Maar paar dagen later kwam ik bij de Wibra, en daar verkochten ze de daydream overtrekken dus die moeite had ik me kunnen besparen,en goedkoper,Helaas bvd Karin

Caroline van 't Padje

Bestelling van mijn hoeslakens en moltons liep vlekkenloos. Ik ben tevreden. Goede prijs-kwaliteitverhouding.

Indien een voorraad op is, de klant een mail of een app versturen dat het weer in voorraad is. Zo bindt je meer klanten aan je vast. In mijn geval de molton van 200 x 80. Gaan ze niet verder kijken... Indien een voorraad op is, de klant een mail of een app versturen dat het weer in voorraad is. Zo bindt je meer klanten aan je vast. In mijn geval de molton van 200 x 80. Gaan ze niet verder kijken ;-)

Goede en snelle levering. Goed product ben zeer tevreden

Matig, na retour sturen van foutieve bezorging hoeslakens die afweken van de bestelde kleur zoals op de website stond, dezelfde foutieve kleur opnieuw opgestuurd gekregen. Een discussie over wat... Matig, na retour sturen van foutieve bezorging hoeslakens die afweken van de bestelde kleur zoals op de website stond, dezelfde foutieve kleur opnieuw opgestuurd gekregen. Een discussie over wat antraciet grijs exact voor kleur is ga ik niet nog eens aan, bespaar me de moeite. Ik heb de foutieve kleur hoeslakens gehouden, maar zal in de toekomst geen bestelling meer bij textielwereld doen.

Juiste kleurennaam op website vermelden bij artikelen.

vlotte levering