Alles goed verlopen, geen klachten

Goede kwaliteits spullen en snelle correcte levering

goede service

Duidelijke website

Het was een snelle levering

Karin

Vriendelijke hulp aan telefoon bij probleem om online juiste afmeting te bestellen. Dwz. het is online niet mogelijk om tweemaal hetzelfde artikel x aantal meters stof te bestellen. Dat wordt... Vriendelijke hulp aan telefoon bij probleem om online juiste afmeting te bestellen. Dwz. het is online niet mogelijk om tweemaal hetzelfde artikel x aantal meters stof te bestellen. Dat wordt automatisch één artikel van dubbele lengte. Dit zou aangepast moeten kunnen worden, of een toelichting vermelden op uw website hoe te handelen in zo'n geval. Snelle en goed verpakte levering. Goede kwaliteit van bestelde product.

Goede kwaliteit v artikel.
Snelle levering.

Website aanpassen op onderdeel bestellen van tweemaal hetzelfde artikel per gewenst aantal meters. Nu maakt de website er één artikel van voor het dubbele aantal meters.

Het was de eerste keer dat ik een bestelling plaatste, maar mijn complimenten voor de snelle levering van de bestelde dingen.

Snelle levering, mooie website met veel keus.

Geen.

Voor de eerste keer besteld,supersnelle levering!

F. Gritter

Bestelling en levering ging snel. Ik heb echter het artikel gelijk uit de verpakking gehaald en in de was gedaan. Heb het niet eerst om het matras gedaan en daardoor niet gezien dat er een gaatje in... Bestelling en levering ging snel. Ik heb echter het artikel gelijk uit de verpakking gehaald en in de was gedaan. Heb het niet eerst om het matras gedaan en daardoor niet gezien dat er een gaatje in zat. Heb dit via de mail bericht, vind het jammer dat ik geen enkel berichtje terug heb gekregen.

Goedkope prijs

Een reactie geven als iemand reageert op het ontvangen artikel

Prima lakens, heerlijk warm
Vlotte levering